Terratec dmx xfire en dvdrom gaan niet samen?

Pagina: 1
Acties:

• tonyisgaaf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik heb een terratec dmx xfire en een philips 632 dvdrom speler. Sinds ik de xfire erin heb zitten schakelt hij de dma van de speler af, gevolg -> onmogelijk om dvd op te kijken.
Gezocht naar een patch voor de philips (zal daar wel aan liggen?) Blijkt een toshiba oem drive te zijn, dus maar even met die toshiba geflasht, flash deed het, speler ook nog steeds (altijd ff zweten), maar dma ho maar. Ook de nieuwste drivers van terratec zijn geen oplossing. Verder heb ik de kaart nog omgewisseld met andere kaarten, de dvdrom op alle mogelijke plaatsen gehad (tot en met de primary master), in het bios de irq verdeling op plug'n play en weer uit gezet, etc, etc, etc.
En ten einde raad zélfs de terratec helpdesk gebeld, waar ze uiteraard het probleem niet kenden en ook geen oplossing kenden...

Dit alles op een abit be6, cel566@850@1.80V, diamond viper770, Quantum Vuurbal 10.2G en 192MB@cas2 (+realtek8129kloon ;( )

Wie heeft een idee?

NL Weerradar widget Euro Stocks widget Brandstofprijzen widget voor 's Dashboard

• tonyisgaaf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Werkelijk een zo uniek probleem? Heeft niemand ooit gehad dat zijn dma van de dvdrom/cdrom speler werd uitgeschakeld en deze ook niet weer aan wilde?

NL Weerradar widget Euro Stocks widget Brandstofprijzen widget voor 's Dashboard