Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Oplossingen voor snoeren en ontvanger voor de tom tom

Pagina: 1
Acties:
  • 61 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zo'n navigatie systeem van tom tom voor mijn pda in de auto. Eigenlijk irriteer ik me ontzettend aan de lange snoer die over mijn dashboard loopt. Er zijn vast wel meer mensen die er last van hebben.
Eigenlijk ben ik opzoek naar praktische oplossingen. Dus wat is jullie ervaring met zulke systemen en hoe hebben jullie het probleem met de snoer en de ontvanger opgelost.

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-11 07:53
Misschien een beetje standaard antwoord: een bluetooth ontvanger kopen.
Verder over die draden wegwerken als je geen bluetooth ontvanger hebt: De ontvanger hoeft helemaal niet op je dashboard te liggen, als je hem gewoon achter je autoradio doet ofzo (dus IN je dashboard ipv erop) dan werkt het ook gewoon. Scheelt een heleboel kabelmeuk

• olof
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 28-11 12:39
Met ty-raps de hele kabel bende aan de zwanenhals bevestigd.

Hou je alleen nog 1 snoer over van je sigarettenaansteker naar je pda over.

Verwijderd

PDA met ingebouwde ontvanger ala Mio 168 doet t ook prima. Alleen maar een voedingskabeltje aansluiten. Ook geheel zonder kabels doet ie t tussen de 3 en 4 uur.

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 28-11 21:30
Een topic schoppen om met wat oninteressants te komen, is niet de bedoeling. De topic starter heeft blijkbaar niet zo'n PDA. (Vandaar de vraag ;) )

@Royalty007
Er zijn verschillende oplossingen. Probeer sowieso eens de kabels bij elkaar te binden. Dat kan al heel wat netter lijken. Misschien zitten er ook wel wat "gootjes" in de vormgeving van het dashboard. Deze kan je ook goed gebruiken om een kabel doorheen te leggen (Heeft mijn vader bijvoorbeeld gedaan me een thermometer). Maar je kunt ook kijken of je het dashboard voorzichtig open kunt maken. Wees creatief...

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Dit topic is gesloten.