Toon posts:

Exchange 2003 openbare map modereren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal!

Ik ben voor mijn cursus de features van exchange wat aan het uitdiepen en ik ben gestuit op het fenomeen Openbare Mappen.

Maar wat ik wil doen, is een gemodereerde Openbare Map maken. Het aanmaken van de map lukt al wel, en ik stel via Outlook in bij de properties van die map:
- tab:administration
- knop: moderated folder
- vinkje aan
- 'Administrator' bij: 'forward new items to:'
- 'Administrator' bij: 'Moderators'

Dit werkt allemaal prima, als mensen een posting willen doen, dan komt de nieuwe mail ook netjes bij Administrator binnen, maar de vraag is dan: Hoe keur ik dat berichtje goed?? :? Ik zie nergens een knop daarvoor en als ik het bericht handmatig naar de map toe sleep dan wordt hij weer naar het inbox van de administrator gestuurd (alszijnde, nieuw bericht).

Kan iemand mij vertellen hoe Microsoft hierover denkt?

Alvast bedankt!!

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
Setting up a folder as a moderated folder causes all items posted to the folder to be forwarded to a designated recipient or public folder for review. You must give one or more people permissions to move these items back into the folder after they have reviewed the items and approved them for viewing by others.

pardon my english :P (komt direct uit een kb article van ms)

[ Voor 10% gewijzigd door Zwelgje op 18-10-2005 11:25 ]

A wise man's life is based around fuck you

Verwijderd

Topicstarter
Dat is raar, want hij laat de berichten van Administrator nu inderdaad wel staan..., berichtjes van anderen worden netjes naar de admin doorgestuurd...

OMG!! Dan zou dus de moderator -ieder- berichtje zelf handmatig naar het juiste mapje moeten slepen..!! :r

En wat dan als je van meerdere Openbare Mappen moderator bent...??, dan weet je niet eens welk bericht waar naar toe gestuurd is...!! Ow dear... |:(