[NT srv] Vreemde melding Exchange SRV in Eventviewer

Pagina: 1
Acties:
  • 52 views sinds 30-01-2008

• Tinto
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-10-2024
Ik zie in mijn Eventviewer het volgende staan:

Unable to deliver message to 194.165.XX.XX (for Domein1.nl); message size of 396431373 bytes exceeds server size limit of 15000000 bytes.
From: <Afzender@OnsBedrijf.com>
Subject:

Vreemd genoeg weet onze zogenaamde afzender helemaal van niets. Bovendien weet ze dat ze niet zulke grote mails kan versturen.

Hoe zoek ik uit wat er precies gebeurd is?

Reporter: 'What do you think about western civilization?'
Gandhi: 'I think it would be a good idea.'

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:02

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Je kan bij eventid.net even kijken wat een oorzaak zou kunnen zijn :)
En als ze toevallig veel plaatjes/foto's (bmp) heeft meeverzonden, kan het zijn dat je zo'n groot emailtje krijgt.

Kan je toevallig niet postvak uit / verzonden berichten bekijken :? Natuurlijk wel samen met haar, anders heb je problemen met privacy enzo.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
is die exchange server op het internet aangesloten :? (smtp) dan zou iemand anders als afzender haar adres kunnen gebruiken en via jullie server iets proberen te relayen

welke exchange versie is het :?

A wise man's life is based around fuck you

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Wat heb je zelf al geprobeerd en zelf al gedaan om deze vraag te beantwoorden? Het lijkt me dat je toch wel al iets gedaan hebt?

In ieder geval - veel te veel informatie ontbreekt, welke Exchange versie enzo, ik ga dit topic dan ook sluiten - onder meer omdat het topic ook helemaal niet in Windows Operating Systems thuis hoort.

Dit topic is gesloten.