Toon posts:

max aan printen van documenten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem als ik documenten uit print via word kan ik er maximaal 999 doen als ik er meer Ter gelijk wil uit printen weigert hij het.
  • Heeft iemand hier meer ervaaring mee ?
  • Heeft iemand hier een oplossing voor?
  • Is dit alleen met office 2000 of is die opgelost met andere office pakketen?
Ik hoor het graag !!

MVG Trisox

• Witte
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-08 10:09
Hoeveel heb je nodig??? Misschien even een macrootje maken dan, of een pdf en dan via Acrobat Reader printen.
Bij mijn Office 2003kan ik tot 32767 gaan. En dat is voor de meeste toepassingen ruimschoots toereikend.

[ Voor 12% gewijzigd door Witte op 19-10-2005 10:10 ]

Houdoe

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20-08 09:24

Maasluip

Kabbelend watertje

Ben je er zeker van dat dit een Word probleem is? Als je meerdere kopieen print en de printer is iets slimmer dan de gemiddelde matrix printer (lees: heeft een printertaal), dan stuurt Word een commando dat het aantal kopieen instelt. Voor PCL is dit bijvoorbeeld @PJL SET COPIES=2000 voor 2000 kopieen.
Misschien kan je printer geen getallen boven 999 aan.

[edit]Ik heb hier Word 2000 en in de PCL output komt dat er gewoon in te staan. Ik stuur het even niet naar de printer (for obvious reasons) dus ik kan niet controleren wat de printer er mee doet.

[ Voor 22% gewijzigd door Maasluip op 19-10-2005 10:21 ]

Signatures zijn voor boomers.

Verwijderd

Topicstarter
ik kan bij office 2000 het niet in vullen ik heb een hp 9000d
office editie dus zou het wel aan moeten kunnen denk ik.
maar goed dat ik weet dat je het wel in kan vullen bij office 2003 eventueel . :P

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Zijn het verschillende documenten of verschillende :? In het laatste geval is het wellicht handiger, MS Binder hiervoor te gebruiken. In het eerste geval kun je Binder hiervoor "misbruiken", dwz dat je in 1 binder meerdere keren het zelfde document toevoegt en dan de binder 1 of meerdere malen afdrukt :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)