Toon posts:

Netwerk kaart wifi en ethernet (RJ45) in 1

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen,

Ik heb een vraagje, mijn onboard lan heeft het begeven en nu zoek ik een nieuwe netwerkkaart.

Het liefst wil ik een hebben die wifi en de gewone rj 45 utp heeft. Bestaat zo'n kaart ?

Groetjes SeNtReX

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Combikaarten heb ik nog nooit van gehoord, maar zou best kunnen dat die bestaan. In ieder geval heeft dit totaal niks met Professional Networking & Servers temaken, en zie ik niet wat je zelf al had gevonden aan opties. Lees de Algemene gedragsregels (Netiquette) en de Policy - Professional Networking & Servers eens grondig door. Groeten onderaan je post is onnodig.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02:54

rapture

Zelfs daar netwerken?

Ik heb nog nooit een wifi en ethernet combinatie kaart gezien/gehoord. Alhoewel ik (en mijn team) zoeken achter allerlei kaarten waarin meerdere ethernet-poortjes of wifi erop zit. (hoe stamp je 4 wan-interfaces + 1 lan in een linuxroutertje met meestal 3 PCI-sloten?) Dual netwerkkaarten bestaan voor servers, ze zijn duur en erg zeldzaam. Dual wifi heb ik nog niet gezien en wifi + ethernet ook niet.

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:31

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Zie genoemde antwoorden. Dit heeft niets met PNS te maken, en ik acht de kans ook kleine tot niet dat het zou bestaan.

Tijd voor een nieuwe sig..

Dit topic is gesloten.