Hellow, ik zit reeds lange tijd met de gedachte in mijn hoofd om mijn systeem eens eindelijk te upgraden maar ik raak er niet uit.. Het mag wel wat kosten en de bedoeling is om er toch even wat mee voort te kunnen..
Dit waren de specs die ik in gedachten had:
AMD64 4000+
Asus A8N-SLI nForce4 SLI, RAID, GLAN, 8CH
Asus Videokaart PCI-e GeForce 7800GTX Top 256MB DDR3 2xDVI/HDTV
Cooler Master Powersupply Realpower 550W
Hitachi 250GB SATA300 8MB, HDT722525DLA380
TwinMOS 2x1GB DDR SDRAM PC3200 CL2.5
Zalman Processor Koeler CNPS7700-AlCu
Ik zou enkel maar op 1024x768 draaien, maar sluit dr keuze mobo/power supply SLI niet uit.. Normaal gezien zou die 4000+ die 7800GTX wel moeten kunnen trekken (had eerst 3800+ in gedachten) heb ik gelezen op jullie forum.. Moest ik aan lichtjes overclocken denken, is een latency van 2.5 niet teveel? Dissipeert die Zalman voldoende warmte? Ik weet dat jullie wel veel zulke vragen zullen krijgen, maar voor mij is het na al die forums/reviews lezen echt een soep aan het worden in mijn hoofd!
Ook zie je in veel "dream system" - pc's raid configuraties, maar dat heb ik maar achterwege gelaten vanwege de extra kost van een tweede harde schijf..
Dit alles zou ik bestellen bij 4launch, niet de goedkoopste naar ik heb gehoord, maar wel betrouwbaar kwa leveringen/service ed en vermits ik vanuit België bestel toch wel ook een van mijn hoofdzorgen
Thx!
Dit waren de specs die ik in gedachten had:
AMD64 4000+
Asus A8N-SLI nForce4 SLI, RAID, GLAN, 8CH
Asus Videokaart PCI-e GeForce 7800GTX Top 256MB DDR3 2xDVI/HDTV
Cooler Master Powersupply Realpower 550W
Hitachi 250GB SATA300 8MB, HDT722525DLA380
TwinMOS 2x1GB DDR SDRAM PC3200 CL2.5
Zalman Processor Koeler CNPS7700-AlCu
Ik zou enkel maar op 1024x768 draaien, maar sluit dr keuze mobo/power supply SLI niet uit.. Normaal gezien zou die 4000+ die 7800GTX wel moeten kunnen trekken (had eerst 3800+ in gedachten) heb ik gelezen op jullie forum.. Moest ik aan lichtjes overclocken denken, is een latency van 2.5 niet teveel? Dissipeert die Zalman voldoende warmte? Ik weet dat jullie wel veel zulke vragen zullen krijgen, maar voor mij is het na al die forums/reviews lezen echt een soep aan het worden in mijn hoofd!

Ook zie je in veel "dream system" - pc's raid configuraties, maar dat heb ik maar achterwege gelaten vanwege de extra kost van een tweede harde schijf..
Dit alles zou ik bestellen bij 4launch, niet de goedkoopste naar ik heb gehoord, maar wel betrouwbaar kwa leveringen/service ed en vermits ik vanuit België bestel toch wel ook een van mijn hoofdzorgen
Thx!