ASUS Max IV GENE-Z, Core i7 3770k, 16GB Kingston HyperX DDR3-1600, EVGA GTX970 FTW
Crucial M550 512GB SSD, 2TB WD HDD, LG GGW-H20L Blu/HD, Panasonic 40" AX630 UHD
Full Specz
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
HYEHEHEHEEHHEEHee, hier had iets zinnigs kunnen staan, maar dat is niet.
Uhm, heb je wel goed gelezen? Er word inderdaad door de poster waarop ik reageer dat gezegd stilte een argument is om toch voor WC te gaan, maar ik geef juist aan dat dit niet meer zo is, haal voorbeelden aan en geef verdere informatie.Luxx schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 00:06:
Persoonlijk vind ik niet dat je reactie heel veel toevoegd. Dat luchtkoeling ook héél stil kan zijn staat al in de post waarop je reageert, dat stilte toch een argument kan zijn werd ook al eerder in de thread genoemd. De hoge prijs van waterkoeling werd zelfs in het artikel al genoemd, dus daar voeg je ook niet echt iets toe... Kortom,.. ik begrijp die 0-moderatie wel... sorry.
Daarnaast ga ik in op iemand die de passieve Zalman Reserator als voorbeeld aanhaalt - sowieso al geen standaard waterkoeler (passief is vrij ongebruikelijk), voor velen erg duur (213 Euro) en vanwege de afmetingen onpraktisch.
Terwijl in vergelijk daarmee een zo goed als gelijkwaardig presterend aircoolertje met een superstille 16dBa 12cm fan voor 37 Euro in het schap ligt.
En dat ik dat opmerk vind jij dus overbodig?
[ Voor 9% gewijzigd door Cheetah op 18-10-2005 00:27 ]
ASUS Max IV GENE-Z, Core i7 3770k, 16GB Kingston HyperX DDR3-1600, EVGA GTX970 FTW
Crucial M550 512GB SSD, 2TB WD HDD, LG GGW-H20L Blu/HD, Panasonic 40" AX630 UHD
Full Specz
* Delerium heeft daar ook een ondergewaardeerde post staan, ik zal nog eens 1 keer per kwartaal een post schrijven.
/edit
Hmm, dat gaat niet hard meer, turbo inserted.
[ Voor 43% gewijzigd door KeX op 18-10-2005 07:10 ]