Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[pocket pc] Gps tracks op ppc zetten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een programma om gps tracks op een ppc te zetten.
De gps tracks zijn mij opgestuurd in het formaat van gps trackmaker, een gratis
programma om zo'n tracks te maken en te openen.
Probleem is nu wel dat dit programma enkel maar kan communiceren met gps toestellen als garmin en magelan etc, dus niet met een ppc.
Heel vervelend dus, Ik laat deze files van gps trackmaker omzetten naar gpx files en laadt ze zo op mijn ppc. Ik kan deze wel openen met een programma als gps tuner, maar dit gaat vrij traag en ik krijg het maar niet voor mekaar om deze tracks mooi op mijn scherm te krijgen, zoals gps trackmaker dat doet, zonder kaart dus wel, enkel maar mooi hoe de waypoints verbonden zijn.

Ik heb dus geen nood aan een gps mapping tool of zo, maar gewoon een programma waarmee ik de tracks kan inladen, en dat programma wijst mij dan de weg via een kompas of zo dat ik zoveel noordelijke richting moet lopen, etc.

Gps dash is ook zo'n programma maar daar kan ik mijn tracks niet inladen
oziexplorer ce heb ik niet geprobeerd maar ik vermoed dat dit ook vooral gemaakt is om te werken met kaarten

• hessel
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-11-2024
Ik ga er even van uit dat je al ff op www.geocaching.com en www.geocaching.nl hebt gekeken.

http://www.geocaching.com/waypoints/default.aspx

Grutte Pier fansels