Toon posts:

Geef het een naam?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Misschien een rare plek om dit te plaatsen, maar ik denk dat ik hier de meeste slagingskans heb. Momenteel ben ik bezig met het inrichten van mijn nieuwe kamer, daarvoor wil ik een muur gaan beschilderen met de krul-achtige tekens die de laatste tijd erg in zijn. Zo ook bijvoorbeeld op mtv en zoals op de kaft van dit boek: Afbeeldingslocatie: http://www.artacasa.nl/images/artacasainterieur/Kunstgids%20Amsterdam1kopie_450.jpg
Echter voor inspiratie ben ik opzoek naar meer voorbeelden, maar zonder deze stijl een passende naam te kunnen geven kom ik helaas niet ver op google. Iemand wat keywords?

• iH8
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-06-2024

iH8

tribal :o ;)

edit; als je wat meer dat rondere zoekt zou je eens kunnen zoeken op elvish en celtic bv.

[ Voor 77% gewijzigd door iH8 op 17-10-2005 21:09 ]

Aunt bunny is coming to get me!

Verwijderd

misschien vind je iets op ornamenten :? ik ben zelf ook benieuwd al vind ik deze stijl nu wel overkill worden

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-04 10:18
loop is een tattoo shop in en zeg is tribal.. ik denk dat je dan wel klaar bent :)

• Senzuboon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-10-2022

Senzuboon

Out now! Ichi!

Zijn dit niet gewoon ornamenten? Volgens mij kan je daar wel fonts vol van downloaden. check anders http://www.dafont.com ff. :)

[ Voor 2% gewijzigd door Senzuboon op 17-10-2005 21:07 . Reden: haha net te laat :P ]

Portfolio | Stolen Couch Games | Ichi!

Verwijderd

Dat is toch geen tribal :? :?

• Skaah
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Tribal is wat anders, dat is minder met symbolen maar meer met random lijnen. Het lijkt er wel op.

Verwijderd

ik zeg nog steeds dat het jugendstilerig is. Was laatst ook al een topic over trouwens

• Bluestorm
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-08-2022
Jugendstil was inderdaad ook het eerste wat bij mij op kwam toen ik het zag.

Tenminste... dat [ denk / zie / weet ] ik... | Javascript obfuscator | foto's en video's uploaden

Verwijderd

Overduidelijk Arabesk, maar dan met Berberse invloeden.

• Savantas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23-04 16:01
Tribal? :D Maak daar eens gauw ornamenten van inderdaad. Veel stammen nog uit de tijd van de letterbak.
Sommige kunnen jugendstil zijn, maar sommige zijn heel protserig, zeg maar Versaille stijl. Eigenlijk heb je dergelijke prularia voor zo'n beetje alle oude stijlen, zelfs de serifs. Vraag anders even in het Ik zoek dit en dit font-topic.

[ Voor 3% gewijzigd door Savantas op 18-10-2005 11:05 ]

Ik denk niet zwart-wit, ik denk diapositief! ( ͡° ͜ʖ ͡°)

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-04 18:36

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Savantas, wat jammer inderdaad dat mensen dit gelijk tribal noemen.
Ik geef jou en Al-Sadkhali dan meer kans op het vinden van iets in de richting wat de TS zoekt. :)

Heerlijke krullekes trouwens. Inspireren mij ook al tijden, zie ook mijn laatste post in het tekentopic :9 Jugendstil, arabesken... :9~
Hema voert de stijl nu vrij goedkoop uit in hippe blitskleurtjes. Maar toch.

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Pagina: 1