Toon posts:

[vraag]Vastloper op Fujitsu Siemens AMILO A-1650

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heej ik heb sinds een week een Fujitsu Siemens AMILO A-1650 alles toppie mankeert niets aan behalve dan dat na een tijdje mijn gehele toetsenbord en touchpad(muis) niets meer doen de laptop blijft werken want met exteren muis doet ie het nog wel mp3's spelen gewoon door allen toetsenbord en touchpad doen niets meer en dan als ik wil rebooten gaat hij niet verder dus moet ik hem handmatig uitzetten dit gebeurt zo'n 3x per dag als ie de halve dag aan staat :! weet iemand wat dit is? moet ik terug naar de winkel of kan ik er zelf wat aan doen

Alvast bedankt

Verwijderd

Ik heb hetzelfde probleem.
Ik heb al de nieuwste touchpad drivers geinstalleerd, bios geupgrade.
Tot nog toe geen resultaat.

Als je een oplossing weet hou ik me aanbevolen!

• ShellGhost
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2021
Ik zou terug gaan naar de winkel, aangezien je 'm pas een week hebt.
Laten ze daar maar uit zoeken wat er aan de hand is, scheelt jou een hoop frustraties. :)

Verwijderd

Heej, ik heb precies hetzelfde probleem. Als een van jullie dit nog leest en het heeft opgelost, vertel het me dan. Ik ga hem morgen naar de reparatie brengen, dus dan kan ik verder zien.

Verwijderd

Nadat ik 3 dagen geleden de laatste drivers van de fujitsu siemens site geinstalleerd heb heb ik geen last meer gehad van het niet reageren van touchpad/keyboard. Daarvoor kwam het zeker 1x per 2 uur voor.
Naast het touchpad probleem reboot mijn laptop na 1 uur gamen (trackmania nations). De processor is dan dik boven de 70 graden en valt dan waarschijnlijk uit door hitte-problemen.
Hebben jullie hier ook last van?