hij wil niet booten

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

• Jazekerrrrr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:13
ik wou windows opnieuw installeren dus ik heb eerst alles geformateerd de windows xp cd erin gedaan en toen windows opnieuw geinstalleerd totdat ie opnieuw moet opstarten maar hij gaat niet verder.

Hij doet eigenlijk alles maar als ie dan de harde schijf moet opstarten doet ie dat niet hij zegt alleen ide0 ok maar hij gaat gewoon niet verder.Nou is mijn vraag wat kan dit zijn.

ik heb al een andere harde schijf geprobeerd gaat ie ook niet verder zegt ie weer ide0 ok.
ik heb de bios geupdate
ik heb een andere kabel geprobeerd nog niks.
ander geheugen erin gedaan
dit alles helpt allemaal niet.

• Niks123Random3
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08:51
Hier hebben we een speciale FAQ over:
Hangen en Opstartproblemen troubleshooter :)

• Sjaak_Trekhaak
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Hoe heb je geformatteerd dan?
Normaal gebeurt dit (lijkt mij) mbh van de Windows XP installatie?

Wat je zou kunnen doen:
In de BIOS kijken hoe de boot volgorde erin staat.
Zorg dan bijvoorbeeld ervoor dat er eerst word gekeken als er een bootable CD in zit (dus first boot device = cdrom) en selecteer als 2e boot device je harddisk dan.

• Jazekerrrrr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:13
rippance schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 19:35:
Hoe heb je geformatteerd dan?
Normaal gebeurt dit (lijkt mij) mbh van de Windows XP installatie?

Wat je zou kunnen doen:
In de BIOS kijken hoe de boot volgorde erin staat.
Zorg dan bijvoorbeeld ervoor dat er eerst word gekeken als er een bootable CD in zit (dus first boot device = cdrom) en selecteer als 2e boot device je harddisk dan.
mijn eerste boot device is de dvd rom en dan de hardeschijf ik heb de hardeschijf in een andere computer gezet en toen geformateerd want ik heb een gekopieerde versie van windows en dan gooit ie alleen de windows map eraf en de rest laat ie staan.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:08

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels

Onze glazen bol zegt.... niets :o

Zonder systeemspecs etc kunnen we hier uiterst weinig over zeggen. Verder verlenen we hier op GoT geen support op 'gekopieerde versie van windows' .

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.