Toon posts:

[2003 + XP] Domein steeds niet beschikbaar

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik draai hier een Windows 2003 Server enterprise edition met domein en roaming profiles, echter iedere keer dat ik mij wil aanmelden vanaf het workstation krijg ik de melding ''het domein bkmdomein(=domeinnaam) is niet beschikbaar''. Vervolgens moet ik lokaal inloggen, de pc aanmelden bij een werkgroep en weer aanmelden bij het domein.

Hier word ik dus een beetje moe van dat ik dit telkens moet doen, en wil dit graag oplossen, maar hoe?

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
lezen hoe je dns moet instellen :? en hoe je forwarders moet instellen op je server :?

post eens je ip configuratie.. ik ga wedden dat je je dns naar je ISP hebt laten verwijzen ;)

[rml][ windows2000] dns forwarding[/rml]

[ Voor 16% gewijzigd door Zwelgje op 17-10-2005 18:37 ]

A wise man's life is based around fuck you

• Archie_T
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:36
Post eens wat configuratie specs. Het lijkt mij DNS issue, maar dat kan je pas weten als je je IP configs van beide bakken post.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Zoals we je al eerder verteld hebben is eigen inzet een eerste vereiste hier op GoT. Daaraan zie ik wederom niks in deze topicstart.

Je kan hier meer dan zat over vinden door even door GoT te zoeken. Er wordt tonnen aan info in de eventlogs vermeld als het goed is. En hierboven heb je ook al twee hints die veel hulp kunnen bieden. Lees verder de [FAQ]FAQ[/FAQ] nog eens goed door over hoe het er hier aan toe gaat.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Dit topic is gesloten.