Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Wie kan me helpen met standaargeluiden van Motorola V3 eraf

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey!
Wie kan in Nl mij uitleggen welke programma's ik moet hebben en hoe ik ze moet toepassen die geschikt zijn voor Motorola V3.
Ik wil namelijk de standaard geluiden eraf halen, maar kan geen goede link voor P2kman etc vinden.
Wie zou en wil mij helpen... er zijn alleen maar oude versies of in russisch....
Heel erg bedankt,

• epoman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Wellicht zou je deze vraag in het Motorola V3 (RAZR)-topic kunnen stellen, zoals je met je overige vragen ook keurig hebt gedaan?

En als je de FAQ even doorneemt, zie je ook waarom niemand anders z'n posts begint met een groet en afsluit met een bedankje. Succes :)

• Beuzelarij
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Je hebt geluk! Exact een week geleden is hierover reeds een topic geopend!
De topicstarter daarvan, heeft de moeite genomen speciaal voor dat onderwerp een nieuwe draad op te starten. Je mag er dus gevoeglijk vanuitgaan dat de openingspost duidelijk en informatief is, en dat er in onderhavig topic waarschijnlijk veel waardevolle informatie over specifiek dit onderwerp te vinden zal zijn.
Als dat niet het geval zou zijn, zou die topicstarter immers gewoon in het geëigende "Motorola V3"-draadje hebben gepost...

Verwijderd

Topicstarter
epoman schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 18:03:
Wellicht zou je deze vraag in het Motorola V3 (RAZR)-topic kunnen stellen, zoals je met je overige vragen ook keurig hebt gedaan?

En als je de FAQ even doorneemt, zie je ook waarom niemand anders z'n posts begint met een groet en afsluit met een bedankje. Succes :)
Sorry hoor, ik zal vervolgens onbeleefd zijn...

Verwijderd

Topicstarter
Beuzelarij schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 18:06:
Je hebt geluk! Exact een week geleden is hierover reeds een topic geopend!
De topicstarter daarvan, heeft de moeite genomen speciaal voor dat onderwerp een nieuwe draad op te starten. Je mag er dus gevoeglijk vanuitgaan dat de openingspost duidelijk en informatief is, en dat er in onderhavig topic waarschijnlijk veel waardevolle informatie over specifiek dit onderwerp te vinden zal zijn.
Als dat niet het geval zou zijn, zou die topicstarter immers gewoon in het geëigende "Motorola V3"-draadje hebben gepost...
Dank je

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.