HELP !!!!!!!

Pagina: 1
Acties:

• Amigo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 27-10-2025

Amigo

Byte me....

Topicstarter
Hellup!! Ik zit met een probleem? :(

Ik heb de Sony STR DE545 voor 940,- bij MAXWELL gekocht in september, nou kreeg ik die en had een sterke ruis op de achtergrond. Probleem dat volgens maxwell aan de boxen lag. ik andere boxen gekocht twv over de 1000,- bij maxwell, nix hoor zelfde probleem, toen bleek dat het aan de versterker lag. geen probleem andere besteld en ander excemplaar gekregen. OK, niet dus :( hetzelfde probleem. de oude versterker teruggestuurd en afgelopen zaterdag teruggekregen. deels verholpen maar vind het nog steeds niet goed. na een paar maanden klooten wil ik da ding gewoon nie meer! :( Ik denk ik ga gewoon voor een echte DENON 3300 alleen maxwell levert geen DENON :( :'(
ik kan kiezen tussen een JVC of een Pioneer maar ja... das toch niet te vergelijken tegenover een DENON? wel dan? En geld terug willen ze niet geven :'(

ik vind het zonde om 940,- weg te gooien. Wat moet ik doen!?! HELLUP!!!!

Remember this day, 'cause it could be your last.....

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:26

Smarron

The bend

Als je er nog meer geld voor wilt uitgeven heeft JVC ook best goed spul. Pioneer zou ik niet nemen.

Heeft die winkel geen Dolby Digital versterkers? Die van Sony zijn best goed.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Verwijderd

Op woensdag 17 januari 2001 13:09 schreef Smarron het volgende:
Als je er nog meer geld voor wilt uitgeven heeft JVC ook best goed spul. Pioneer zou ik niet nemen.

Heeft die winkel geen Dolby Digital versterkers? Die van Sony zijn best goed.
Sony zuigt :)

• Amigo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 27-10-2025

Amigo

Byte me....

Topicstarter
De Sony DE545 is een DD DTS versterker :)
en inderdaad SONY SUCKS :(

wat doet JVC?

Remember this day, 'cause it could be your last.....