Ondertussen heb ik al flink wat met Google gezocht maar nog niet kunnen vinden hoe ik het volgende aan de praat krijg.
Afhankelijk van een variabele wil ik een bepaalde class name in mijn <div> gebruiken:
De variabele bevat gewoon een naam.
Telkens krijg ik deze foutmelding:
The value of attribute "class" associated with an element type "div" must not contain the '<' character.
Werkt ook niet.
Ondertussen heb ik het ook al met javascript geprobeerd maar er moet toch een simpele manier zijn om dit op te lossen?
De hele <div ... > in een variabele zetten en die met <c:out/> afdrukken werkt ook niet want dan komt de </div> in het gedrang en krijg je daar een foutmelding op.
Wie heeft er een goed idee?
Afhankelijk van een variabele wil ik een bepaalde class name in mijn <div> gebruiken:
Java Server Page:
1
| <div id='webshop' class='<c:out value="${BarColorClass}"/>'> |
De variabele bevat gewoon een naam.
Telkens krijg ik deze foutmelding:
The value of attribute "class" associated with an element type "div" must not contain the '<' character.
Java Server Page:
1
| <div id='webshop class='${BarColorClass}'/> |
Werkt ook niet.
Ondertussen heb ik het ook al met javascript geprobeerd maar er moet toch een simpele manier zijn om dit op te lossen?
De hele <div ... > in een variabele zetten en die met <c:out/> afdrukken werkt ook niet want dan komt de </div> in het gedrang en krijg je daar een foutmelding op.
Wie heeft er een goed idee?