Hallo,
ik ben al een tijdje aan het bedenken om mijn pc een beetje te upgraden. Nu ben ik niet direct iemand die veel afweet van moederborden dus als ik wat advies zou krijgen zou dat behoorlijk fijn zijn voor me
Ik wil dus een moederbord en een processor kopen, goed maar niet te duur.
Mijn huidige pc:
moederbord: Elitegroup ...? (in 2002 gekocht op hcc dus weet de naam niet meer precies)
processor: amd athlon xp 2000+
1 gb DDR geheugen
geforce 4 TI 4200 128MB
Maxtor 120 gb harde schijf
Upgrade:
moederbord: K8N_NEO2_FX S939 Ht800 nForce3 250GB 4DDR4 AGP8 5P 2S R 8CA GL MSI
of MSI K8N NEO2 Platinum Wlan
processor: amd athlon 64 3000+
Nu zie ik vaker dat er op veel moederborden geen agp-sloten worden ondersteund maar mijn videokaart is dus een agp slot en ik weet dus niet of het verstandig is dit moederbord te kopen..want zoveel geld heb ik ook weer niet om ook nog een videokaart bij te kopen.
hoop dat jullie me hierbij wat meer kunnen helpen.
ik ben al een tijdje aan het bedenken om mijn pc een beetje te upgraden. Nu ben ik niet direct iemand die veel afweet van moederborden dus als ik wat advies zou krijgen zou dat behoorlijk fijn zijn voor me
Ik wil dus een moederbord en een processor kopen, goed maar niet te duur.
Mijn huidige pc:
moederbord: Elitegroup ...? (in 2002 gekocht op hcc dus weet de naam niet meer precies)
processor: amd athlon xp 2000+
1 gb DDR geheugen
geforce 4 TI 4200 128MB
Maxtor 120 gb harde schijf
Upgrade:
moederbord: K8N_NEO2_FX S939 Ht800 nForce3 250GB 4DDR4 AGP8 5P 2S R 8CA GL MSI
of MSI K8N NEO2 Platinum Wlan
processor: amd athlon 64 3000+
Nu zie ik vaker dat er op veel moederborden geen agp-sloten worden ondersteund maar mijn videokaart is dus een agp slot en ik weet dus niet of het verstandig is dit moederbord te kopen..want zoveel geld heb ik ook weer niet om ook nog een videokaart bij te kopen.
hoop dat jullie me hierbij wat meer kunnen helpen.