[PC] Sacrifice

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-10-2020
Speelt iemand het nog?

Dit was echt een van de, dan niet, DE beste RTS ooit. Alhoewel, het was eigenlijk een genre opzich. Ik heb dit vroeger veel gespeeld op lans en dat was echt geweldig :). Maarre, nu vroeg ik me af. Speelt iemand het hier nog? Weet iemand een actieve Sacrifice site/forum. Ik kan namelijk geen games (meer) vinden :(

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Was inderdaad een geweldig sfeervol spel, fantastische soundtrack ook. Was dat niet van dezelfde makers als MDK :? Ook al zo'n op zichzelf staande / niet een hokje te plaatsen game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag
Wat bedoel je met MDK?

M Dungeon Keeper ofzo? ;) Als je niet Dungeon Keeper bedoelde, is DK alsnog wel een speciaal spel wat ook niet in een op zichzelf staande hokje te plaatsen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _avalanche_
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13:30
hij bedoelt Murder Death Kill, maar ik speel het spel trouwens niet... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

mjah goede oude games :p
kan er helaas weinig over vinden, denk niet dat er nog echt een actief forum van is te vinden helaas.

[ Voor 170% gewijzigd door daves2hd op 17-10-2005 16:28 ]

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=unicron=-
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-09 19:52

-=unicron=-

Betrayal can never be forgiven

Mgc schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 14:55:
Speelt iemand het nog?

Dit was echt een van de, dan niet, DE beste RTS ooit. Alhoewel, het was eigenlijk een genre opzich. Ik heb dit vroeger veel gespeeld op lans en dat was echt geweldig :). Maarre, nu vroeg ik me af. Speelt iemand het hier nog? Weet iemand een actieve Sacrifice site/forum. Ik kan namelijk geen games (meer) vinden :(

Alvast bedankt
Link 1 en Link 2 veel fun. Met dit oudde cool game.

AMD Ryzen 7 3800X/MSI MPG X570 Gaming Plus/HyperX Fury RGB HX432C16FB3AK2/64/Inno3D GeForce RTX 3060 TWIN X2 OC 12GB/Samsung SSD 850 EVO 500GB/2XSamsung 870 QVO 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag
Die 2e link had ik zelf net gevonden. iig erg bedankt daarvoor want dat is een hele goede site met een sterke community :)
Pagina: 1