Hoi, even een simpele vraag: hoe kan ik Microsoft Messenger for MAC zo instellen, dat hij de emailadressen waarmee ik inlog niet opslaat? Met andere woorden: als je bijvoorbeeld een keer op "jopie@hotmail.com" inlogt, en later op "sjaak@hotmail.com" en weer een andere keer op "kees@hotmail.com", wil ik dat die emailadressen NIET worden opgeslagen in (onder andere) de "inloglijst", waaruit je emailadressen kunt kiezen, wanneer je wilt inloggen. Hoe moet ik dit doen? In Windows kon het sowieso, weet ik uit ervaring.
Verwijderd
ik heb MSN 5.0 hier speciaal voor ff geinstalleerd, en ik zie het idd niet staan.
Heel appart. het lijkt wel of ze dit vergeten zijn... MS eens een eMailtje sturen?
Heel appart. het lijkt wel of ze dit vergeten zijn... MS eens een eMailtje sturen?
Ik heb even gekeken voor je, maar ook ik kan er geen instelling voor vinden. Ik ben bang dat het niet kan.
Overigens is het Mac, niet MAC.
Overigens is het Mac, niet MAC.
WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini