Toon posts:

iTunes 6.0 doet het niet meer....

Pagina: 1
Acties:
  • 566 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo gisteren heb ik iTunes 6.0 gedownload en nu geeft windows steeds aan dat het programma afgesloten wordt i.v.m. een fout die is opgetreden.
Ik heb daarop de oude versie geinstalleerd alleen die geeft nu ook structureel een fout aan waardoor het programma steeds wordt afgebroken en niet eens gestart wordt.
Oja mijn iPod crashte en na het resetten was ik de inhoud van mijn iPod kwijt alleen nu kan ik hem i.v.m. het falende iTunes niet meer bijwerken :(

Iemand suggesties of ideeen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NomoDigger
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-10 13:30
voorkeuren weeggooien? Heb alleen geen idee waar die onder windows staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10:21

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Psssssssssssst: Dit staat in de FAQ
FAQ Apple Talk (APL) (Updated 9 Oktober 2005)
Heb je dit al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan in de FAQ dat verzoek vinden om iTunes.pref te verwijderen alleen het zit niet op mijn p.c. althans ik kan het niet vinden.
Ik heb nu meerdere malen met mscleanup overtollige iTunes bestanden verwijderd echter iTunes blijft afgebroken worden.
Hiervoor geen enkel probleem.
Het foutrapport laat zien:

app.name: itunes.exe
appver. 6.0.0.18
modver 0.0.0.0
offset:10001040

Iemand een idee waar ik wat aan zou kunnen hebben??

Bij voorbaat dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je het niet kunt vinden zou ik eens inschakelen dat je ook verborgen bestanden kunt zien. Staat bij de Explorer bij mapopties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb iTunes.pref verwijderd alleen het probleem blijft bestaan.............. iemand suggesties want ik mis mijn iPod ernstig..........

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaassouffle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-10 10:40

kaassouffle

Medewerker v/d Maand

En als je heel iTunes er af gooit (en oudere versie weer installeert)?

Als windows gebruiker kun je je iPod ook vullen via winamp + plugin.
www.winamp.com, zoek eens tussen de plug-ins...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-10 01:19

Nitai

Live the life you love.

Je kan iTunes verwijderen, en dan installeer je iTunes in andere directory dan de standaard. C:\iTunes_nieuw ofzo?

Ik weet niet of je nu XP hebt of niet. Probeer eens een nieuwe gebruikers account aan te maken? En dan iTunes onder dat account opnieuw te installeren.

Houd wel rekening dat je een lege library hebt dan. Je kan dit eenvoudig oplossen door de library die onder je huidige Document & Settings staat even te backuppen en terug te zetten.

Wat je ook zou kunnen doen, is de details bekijken van de foutmelding. Post die eens hier?

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ITunes volledig van je systeem verwijderen is wat lastiger, maar je moet zeer zeker in dit soort gevallen voor een schone install zorgen.

Verwijder iTunes vanuit je softwarelijst
Verwijder alle mappen die hierna nog onder program files en documents&settings staan
Verwijder mogelijke registersleutels.

Uitloggen en weer inloggen en installeer iTunes zonder problemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Alles geprobeerd, alles verwijderd ook verborgen mappen windows cleanup gedraaid.
2e account binnen XP gemaakt en getracht iTunes te installeren.......... werd na de installatie weer bruut afgebroken.iTunes wordt consequent afgebroken. :r

Iemand nog ideeen?

Hoe krijg ik trouwens dat foutrapport via printscreen binnen photoshop?? Dat lukt mij niet ondanks ctrl-printscreen of alt-print screen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suaver
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-09 14:16

Suaver

jokecoat

Beste Kojak26,

Vervelend dat je je iPod niet kan gebruiken. Ik heb dit ook wel eens gehad dat iTunes weigerde te openen. Dit was voor elke gebruiker op de computer zo, wat ik gedaan heb om dit te verhelpen is vrij simpel, misschien heb je 't al geprobeerd maar probeer het nogmaals.
Hier staat jou map van iTunes:
C:\Documents and Settings\Windowsaccount\Mijn documenten\Mijn muziek\iTunes
Verwijder die hele map "iTunes". (Reboot je comp en open iTunes, misschien werkt het al?)
Daarna deinstalleer iTunes en verwijder ook echt de map van je C schijf. Deinstalleer QuickTime, want het blijkt dat iTunes ook QuickTime gebruikt voor sommige dingen! (QuickTime was bij mij de boosdoener)
Start je computer opnieuw op, download de laatste iTunes en volg instructies. Succes!

Edit:
Verwijderd schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 14:00:
Hoe krijg ik trouwens dat foutrapport via printscreen binnen photoshop?? Dat lukt mij niet ondanks ctrl-printscreen of alt-print screen
Gewoon op die knop "Prt Scrn" drukken. In jou geval dus Photoshop openen en dan als je een nieuw plaatje wil aanmaken heeft ie automatisch al de afmetingen van je prnt screen erin staan. En dan dat erin plakken & croppen.

[ Voor 25% gewijzigd door Suaver op 18-10-2005 14:28 ]

You, me, us, together, me, us, you, we, us, you, me... DONE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu alles van iTunes en Quicktime verwijderd alleen na opnieuw opstarten en opnieuw installeren van iTunes blijft het probleem zich voor doen.................... dus iTunes wordt weer afgebroken...........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volledig deïnstalleren zoals hierboven vermeld. daarnaast verwijder je nog volgende mappen:
-c:\documents and settings\all users\application data\apple computer.
-c:\windows\system32\quicktime.
en de volgende registry sleutel:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Apple Computer, Inc.
(met verwijderen wordt bedoeld:enkel het schuingedrukte gedeelte van de mappen & sleutels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-10 01:19

Nitai

Live the life you love.

Heb je nog andere applicaties draaien of iets dergelijks? Draai je een hoge resolutie icm 32 bit of iets dergelijks? (Probeer de setup in 16 bit op 1024x768 te draaien.) Het kan zijn dat de setup gewoon beschadigd is.

Gooi je in je document en settings map de temp map leeg. Deze is te vinden onder Documents & Settings\jouw usernaam\Local Settings\Temp

De setup bestanden worden uitgepakt in de bovenste directory, misschien dat het verwijderen van die setup bestanden helpt.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uhm.. ik heb het zelfde probleem alleen bij mij is het zo dat Itunes wel opstart maar na nog geeneens een seconde alweer afsluit. Apple zegt zelfs dat je dan een bestandje ( weet de naam niet meer ) uit je documenten moet verwijderen, maar dat werkt ook niet.
Wie kan mij ( ons ) hier mee helpen, ik heb gewoon geen zin om weer mijn pc te formatteren alleen maar omdat itunes weer eens niet werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liegebeest
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:42
Zeg, heb je uberhaupt alle suggesties die hierboven worden gegeven al uitgeprobeerd? Anders vind ik het een beetje loos om de hele discussie weer opnieuw aan te zwengelen..

Liege, liege, liegebeest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb alles geprobeerd wat hierboven staat:

mijn .pref weggegooid
alles verwijderd ( quicktime en iTunes ) en weer opnieuw geinstalleerd.
Library verwijderd.
Wat _Heretic_ heeft gepost heb ik ook gedaan.
setup in 16 bit op 1024x768 gedaan.
Mijn Temp map geleegd.

Maar dit allemaal heeft bij mij geen succes geleverd.

ik draai op Windows Xp Home Sp2.

[Edit]

Heb nu dit ( http://discussions.apple....?threadID=282794&tstart=0 ) geprobeerd en dan doet ie het weer. nu alleen nog de service vinden die Itunes blokkeerd.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2006 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haazzz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 29-09 19:08
Ik weet niet of het probleem inmiddels als is opgelost...
Zo niet heb ik nog een mogelijke oplossing: op www.ewido.net kan je een trial van het programma ewido downloaden. Deze kan je 14 dagen gewoon onbeperkt gebruiken. Download de trial en draai een volledige systemscan... Bij mij deed iTunes het daarna weer gewoon:D...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daenney
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09-2016

Daenney

42

Net zoals in die discussie op Apple wordt voortegebracht is het hoogstwaarschijnlijk een malware probleem, malware die iTunes blokkeerd om welke reden dan ook.
Eerst even ewido over je pc gooien en dan ook nog ff Hitman Pro erover, weet je zeker dat je een schoon malwarevrij virusvrij systeem hebt en probeer dan eens iTunes te lanceren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Hmm ik heb hier ooit ook 'n topic over geopend en ga dit ook allemaal is proberen...

Nu werk ik met Anapod Explorerer, maar kan met geen mogelijkheid films op mn iPod gooien

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 911GT2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-10 06:51
Ik heb alles hieboven geprobeerd, niets werkt. Nu wil k graag een oudere versie van itunes proberen,iemand enig idee waar ik die kan vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-10 17:20

dawuss

gadgeteer

Open daar maar een nieuw topic over. Dit topic is oud en ging heel ergens anders over :)

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.