Toon posts:

[XP] installeren twaindriver geeft foutmelding

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, ik zit hier bij iemand die heeft een canon canoscan FB630U, als ik hiervan de driver download, dan kan ik een exe bestand uitvoeren, die met de volgende melding komt:

16-bits Windows-subsysteem
c:\windows\system32\autoexec.nt. Het systeembestand is niet geschikt voor MS-DOS- en Microsoft Windows-toepassingen. Kies sluiten om de toepassing af te sluiten.

Komt dit iemand bekend voor?

• ShellGhost
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2021
Klinkt alsof je de verkeerde hebt gedownload.
Kijk nog eens goed op de site en dubbelcheck dat je de goede hebt.

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16:29

HaterFrame

Well... Poo came out!

Lijkt er op dat het geen win32 toepassing is, zijn het wel de goede drivers voor de goede windows versie?

I am the great Cornholio!

Verwijderd

Topicstarter
Ja, dat had ik dus al wel gedaan ja, en het is echt ook voor XP, zie maar:

ScanGear Twain driver
Version 5.3.2
Released on 18/9/2003
Description:

Compatibility:
Operating system(s): Windows 2000, Windows XP
Language(s): English

Alleen bij de instructions hebben ze alleen over een 2000 systeem, maar 2000 of XP zou toch niet moeten uitmaken? is toch allebei 32 bits?

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 07-08 06:58

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Hoe probeer je em te installeren ???
Zit er een setup bij of doe je het via hardware en dan driver installeren, mischien (als je de setup hebt) dat die verouderd is :?

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

• ShellGhost
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2021
Het zijn inderdaad allebij een 32bit OS.
Heb je ze al een keer opnieuw gedownload en geprobeerd?
Misschien dat er tijdens de download een bitje is omgevallen.

• DefLite
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09:49

DefLite

Why so serious?

je moet ff op microsoft zoeken ik heb het probleem ook gehad het staat op de website en op google zijn ook wel bruikbare dingen te vinden

Verwijderd

Topicstarter
Ben er half uit nu volgens mij, het weas een archief in een exe bestand, maar er staat geen winzip op de computer, wel winrar, misschien dat dit wat was. Ik kan het bestand wel handmatig uitpakken met winrar en heb nu de driver weten te installeren, alleen hij doet nog steeds niets. Dus start ff de comp opnieuw op.

Verwijderd

Topicstarter
Nee, hij doet het dus nog steeds niet...

Bij apparaatbeheer staat er dat er geen problemen zijn, maar toch doet hij niets. Als ik gewoon de knop op de scanner indruk, dan gebeurd er gewoon niets. Verder kan er bij de driver nog een toolbox geinstalleerd worden, dan krijg ik dus precies dezelfde foutmelding, als ik dit bestand dan weer met winrar uitpak, dan krijg ik er 2 directorys bij. Als ik in de ene kijk, dan staat daar een setup.exe, waar ik dezelfde foutmelding weer krijg, in de andere map staat een .cab bestand, alleen met de verkeerde indeling

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15:46

lier

MikroTik nerd

Heb je al eens een virusscan en een spy/adware scan uitgevoerd ?
Heb je de scanner al eens op een andere computer geprobeerd ?

Eerst het probleem, dan de oplossing

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 07-08 06:58

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

En aanroepen vanuit photoshop doet ook niets ?

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Verwijderd

Topicstarter
ben eruit, heb op microsoft help gekeken, dat bood uitkomst

http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;nl;324767

bedankt maar weer!
Pagina: 1