[Ipod Nano] Word niet herkend.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AkTje
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 22:41
Opgelost

Even gekeken hier op het forum maar niets gevonden van problemen dat de ipod niet word herkend. (behalve dit topic).

Het probleem bij mij is, aan het begin werkte mijn iPod Nano perfect met synchroniseren.
Alles werkte voor twee weken goed, totdat ik gisteren mijn Nano weer wou aansluiten op mijn computer.

Windows gaf deze fout aan:
Afbeeldingslocatie: http://www.aktje.nl/uploads/mike/nanonietherkend.jpg

Dus ik heb hem erna weer opnieuw erin geduwd en weer geprobeerd. Dat werkte niet.
Nadat ik de computer heb gereboot en alles herhaalde was ik niet veel verder gekomen.
Ook de andere usb 2/1.1 poorten werken niet. PCI kaartje ook geprobeerd.

Toen heb ik de iPod maar in een andere computer gestoken, daar kreeg je precies de zelfde fout.
Omdat ik het geluk heb dat mijn broer ook een iPod Nano heeft heb ik geprobeerd om met zijn kabel te proberen. En nog steeds, de zelfde fout.
Toen zijn Nano in mijn computer gestoken met beide kabels, op elke usb poort. en alles werkte perfect. Hier uit kan ik dus uit concluderen dat het aan de iPod van mij zelf ligt.
Dus ik naar iPod willen bellen (0800 0200380) maar bij de technische ondersteuning neemt niemand op, na vier keer proberen?

Gegevens:
Windows XP Prof. SP2
iTunes 6.0
Gewoon alle software van moederbord / USB app.

Heeft iemand misschien nog een tip/suggestie die ik kan proberen?

Alvast bedankt,

Mike |:(

[ Voor 5% gewijzigd door AkTje op 17-10-2005 13:28 . Reden: Spelling's fouten. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-10 01:34

job

Heb je je ipod al eens gereset?
De gewone ipods kunnen dit namelijk, dus neem aan de nano ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AkTje
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 22:41
Bedankt, eerste keer heb ik hem ook gereset. Werkte toen niet.
En nu doe ik het zelfde weer en werkt het wel :o
Maar goed, bedankt.