Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[belasting] inkomensverklaring

Pagina: 1
Acties:
  • 1.467 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Polichism
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
(overleden)
Misschien wel ff stomme vraag.. heb hier voor 10 min aan de telefoon moeten hangen bij de belastingdienst om het te vragen maar ze namen niet op.

Iemand idee of een inkomensverklaring hetzelfde is als een jaaropgaaf?

{02:31:10} (splinkie): ik hoor net van iemand dat ze nu met een fietsband moest naaien omdat ze geen condooms meer kon betalen || {02:34:44} (Asjemenou): beter met een lange tijd met goodyear dan een korte tijd met firestone en in de problemen komen

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Nee. Een inkomensverklaring is sec een verklaring dat jij op datum X salaris Y ontvangt bij werkgever Z. Een jaaropgaaf stelt dat jij over een gepasseerd jaar A salaris B hebt ontvangen en daarover bedrag C aan belastingen hebt afgedragen.

Professionele website nodig?

Verwijderd

:o Een loonbeslastingverklaring doe je dus vooraf, een belastingaangifte achteraf. Zie ook de volgende links:
- Loonbelastingverklaring (2005): http://www.belastingdienst.nl/home/download/617.html
- Belastingaangifte (2004): http://www.belastingdienst.nl/home/download/833.html

Edit:
Do'h .... ik zit weer niet goed te lezen. Vergeet wat ik zei 8)7 |:(

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2005 15:09 ]

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Hmm ik stel een inkomensverklaring niet gelijk aan een loonbelastingverklaring 8)7 Ik heb ooit een inkomensverklaring nodig gehad om m'n hypotheek rond te krijgen zodat ik een nog-te-bereiken inkomen kon gebruiken ter financiering. Dat was dus sec een door werkgever ondertekend document dat ik op datum X het salaris Y zou gaan verdienen.

Professionele website nodig?