Ik heb een klein probleempje.
Ik heb al 1 jaar een versatel/zonnet ADSL family abonnement. Maar daar wil ik nu onderuit omdat ik naar Quicknet wil. Goedkoper en sneller. Alleen zou ik dus niet onder mijn contract uit kunnen volgens hun omdat mijn jaarcontract sinds deze maand verlengd is
Ik heb zojuist dus ook mijn contract opgevraagd om te zien wat ik getekend heb. Toen wel doorgelezen, maar allang weer vergeten. Dus binnenkort even kijken wat daar in staat.
Maar weet iemand iets van het wijzigen af? En of zij daaraan verplicht zijn mee te werken?
Ik vind het namelijk maar een rotstreek dat ik er nu opeens niet meer vanaf kan.
edit: ik zie hier net een contract wat je krijgt als je dus Family hebt
Ik heb al 1 jaar een versatel/zonnet ADSL family abonnement. Maar daar wil ik nu onderuit omdat ik naar Quicknet wil. Goedkoper en sneller. Alleen zou ik dus niet onder mijn contract uit kunnen volgens hun omdat mijn jaarcontract sinds deze maand verlengd is
Ik heb zojuist dus ook mijn contract opgevraagd om te zien wat ik getekend heb. Toen wel doorgelezen, maar allang weer vergeten. Dus binnenkort even kijken wat daar in staat.
Maar weet iemand iets van het wijzigen af? En of zij daaraan verplicht zijn mee te werken?
Ik vind het namelijk maar een rotstreek dat ik er nu opeens niet meer vanaf kan.
edit: ik zie hier net een contract wat je krijgt als je dus Family hebt
als je dan naar punt 2 kijkt. kan ik er inprinciepe dus onderuit wanneer ik wil.1. De overeenkomst wordt aangegaan voor een onbepaalde periode.
2. Partijen hebben elk het recht de Overeenkomst ten allen tijde geschriftelijk te beïndigen met inachtneming van een opzegtermijn van 8 dagen.
3. Elk der partijen heeft het recht de overeenkomst met onmiddelijke ingang zonder rechterlijke tussenkomst te beïndigen, in de gevallen genoemd bij artikel 14.4
[ Voor 30% gewijzigd door FireArrow op 17-10-2005 12:55 ]