Versatel contract wijzigen/onderuit komen

Pagina: 1
Acties:

• FireArrow
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-05-2022
Ik heb een klein probleempje.

Ik heb al 1 jaar een versatel/zonnet ADSL family abonnement. Maar daar wil ik nu onderuit omdat ik naar Quicknet wil. Goedkoper en sneller. Alleen zou ik dus niet onder mijn contract uit kunnen volgens hun omdat mijn jaarcontract sinds deze maand verlengd is :/
Ik heb zojuist dus ook mijn contract opgevraagd om te zien wat ik getekend heb. Toen wel doorgelezen, maar allang weer vergeten. Dus binnenkort even kijken wat daar in staat.

Maar weet iemand iets van het wijzigen af? En of zij daaraan verplicht zijn mee te werken?
Ik vind het namelijk maar een rotstreek dat ik er nu opeens niet meer vanaf kan.

edit: ik zie hier net een contract wat je krijgt als je dus Family hebt
1. De overeenkomst wordt aangegaan voor een onbepaalde periode.
2. Partijen hebben elk het recht de Overeenkomst ten allen tijde geschriftelijk te beïndigen met inachtneming van een opzegtermijn van 8 dagen.
3. Elk der partijen heeft het recht de overeenkomst met onmiddelijke ingang zonder rechterlijke tussenkomst te beïndigen, in de gevallen genoemd bij artikel 14.4
als je dan naar punt 2 kijkt. kan ik er inprinciepe dus onderuit wanneer ik wil.

[ Voor 30% gewijzigd door FireArrow op 17-10-2005 12:55 ]

Verwijderd

als je jaarcontract automatisch verlengd is kan je dat volgens mij alleen af-kopen
meer hier over vind je in je contract.

-edit: dat ziet er zeker goed uit ja, waar heb je dat stukje vandaan gequote?

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2005 13:01 ]

• FireArrow
http://www.versatel.nl/pr...e_Voorwaarden_VTNL_BV.pdf
Pagina 19
punt 25. Duur en Beëindiging

of dat nou de goeie pagina is :/ en of dat van toepassing is op mij wordt me niet erg duidelijk. Even verder spitten

Niet dus.... argh
pagina 3 punt 4

[ Voor 39% gewijzigd door FireArrow op 17-10-2005 13:10 ]

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:38

JvS

Ik heb hem zelf ook

Je kan hoog en laag springen wat je wil, bij een contract gelden algemene voorwaarden en in die voorwaarden staat dat je contract na een jaar elke keer met een volledig jaar verlengd wordt. Nu kunnen we hier nu dagen gaan zitten de discussieren, maar dat zijn de feiten waaraan versatel je houdt.

Je zou kunnen overwegen bij een andere ISP gewoon een overstap aan te vragen en simpelweg een brief te sturen dat je het abonnement stopt en dan na een maand te stoppen met betalen (machteging intrekken), maar dan moet je wel zelf het risico nemen dat je vanalles tot aan een gerechterlijk deurwaarder achter je aan krijgt (want als die AV gewoon bij het contract gezien/geaccodeerd zijn, zoals op internetaanmeldformulieren, dan zijn ze gewoon rechtsgeldig en sta je dus niet in je recht om zulke dingen te doen)...

Het begin van dit topic gaat over precies hetzelfde, maar dan bij wanadoo. Wanadoo ADSL opzeggen lukt niet

[ Voor 8% gewijzigd door JvS op 17-10-2005 13:09 ]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• FireArrow
Ik heb idd eventje gezocht op deze punten. Maar het moet voor zover ik weet, altijd mogelijk zijn een contract te kunnen wijzigen. Maargoed, dat heb ik ooit eens gehoord bij kassa oid.