2e HD wordt niet herkent

Pagina: 1
Acties:

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 02-03 21:22
Ik heb het volgende probleem: Een voormalig XBOX hd wilde ik in mijn pc zetten (10 GB) maar deze wordt dus niet goed herkent.

Deze wordt in de Bios wel herkent, in apparaatbeheer ook.
In schijfbeheer, deze computer en partition magic wordt het weer niet herkend.

In de Bios zijn beide schijven op auto ingesteld, een andere mogelijkheid is er ook niet.
De jumpers staan naar mijn mening wel goed. De 1e hd staat op master en de 2e op slave.

Wat ik zelf heb geprobeert:
- schijf verwijderd in apparaatbeheer en opnieuw toegevoegd.
- Met discwizard geprobeert de schijf opnieuw te formateren en partitioneren.
- Geprobeert FDISK op te starten, maar deze staat niet op winxp opstart disk en bij een win98 opstart disk geeft het aan dat de verkeerde MS DOS versie wordt gebruikt.
- partitionmagic vanuit DOS opgestart maar deze ziet de schijf dus ook niet.

Nog even een aanvulling: met discwizard wordt de schijf dus wel herkend en die geeft aan het einde van de wizard ook aan dat alles gelukt is. niet dus.

Natuurlijk heb ik gegoogled en gezocht in GOT, zulk soort problemen genoeg. maar niet met dezelfde symptonen. ;(

BVD, YorroY

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-02 08:04

leuk_he

1. Controleer de kabel!

De harde schijf uit een xbox is password protected. Ik heb geen idee of je het wachtwoord er af kunt halen , maar wellicht dat je met deze info daar iets kan.

[google=password xbox HD]

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 02-03 21:22
Oke dat is dus een lastige, omdat ik liever lui dan moe ben ga ik niet eerst weer die HD in de xbox bouwen. Zo te zien is dat dus de enige manier.

Toch bedankt voor deze reachtie.

Deze topic mag gesloten worden.