Ik weet dat er al verschillende topics geweest zijn voor dit probleem. Maar geen enkele oplossing werkt voor mijn probleem. Als ik een tijdje op mijn pc aan het werken ben, dan krijg ik opeens de melding van mijn wireless kaartje: limited or no connectivity. Als ik deze verbinding repair, komt alles wel weer in orde, maar als je net iets aan het downloaden bent, kan je opnieuw beginnen.
Ik heb een belkin wireless router 54mbps, en een laptop met een belkin pcmcia 54 mbps kaartje, en een desktop met een 54 mbps pci kaartje. Op allebei de pc's heb ik dit probleem. Vroeger werkte het allemaal perfect, pas vanaf ik wpa ipv wep gebruik zijn de problemen gekomen. Terug naar wep haalt niks meer uit, firmware upgrades hebben ook niks uitgehaald.
Ik heb een belkin wireless router 54mbps, en een laptop met een belkin pcmcia 54 mbps kaartje, en een desktop met een 54 mbps pci kaartje. Op allebei de pc's heb ik dit probleem. Vroeger werkte het allemaal perfect, pas vanaf ik wpa ipv wep gebruik zijn de problemen gekomen. Terug naar wep haalt niks meer uit, firmware upgrades hebben ook niks uitgehaald.