Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• BeachPatroller
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-04-2024
Zijn er mensen hier die bij EDS werken? Ik kan redelijk veel info over dit bedrijf vinden maar niet van werknemers zelf. Zo wil ik weten of EDS ontwikkeldivisies heeft in Nederland, hoe de arbeidsvoorwaarden zijn, en of het er gewoon leuk is om te werken?
Ik word misschien geoutsourced naar dit bedrijf en zou wat tips willen over wat EDS graag ziet in haar werknemers. Dingen als dynamisch en flexibel weet ik nou wel, maar gewoon iets typisch voor dit bedrijf.

Ik ben malle Pietje niet.

• comprobot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-11 18:25
Tja.
Ik heb nu eerste ontwerp-contract binnen. En ik ga meteen verzoek volledig naar part-time doen omdat ik wajong-uitkering op gebaseerd van 80% arbiedongeschikt heb. Daar mag ik niet veel werken dan maximaal 30 a 32 uren per week. EDS wordt op 1 december voorgelicht.

Leeftijd: 30
beroep is Information Analyst.
Startsalaris: 2100 euro

www.tiedragon.nl

• Not_Disclosed
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-11 12:01
Ik werk bij EDS. EDS kent niet echt ontwikkeldivisies op Nederlands niveau. Deze liggen meer op Europees en Wereldwijd niveau. Maar ook in Nederland word genoeg ontwikkelwerk gedaan. EDS heeft een ontwikkelstrategie die uitgaat van 3 pijlers: .NET, Java en IBM/mid-, mainframe. Dit wil niet zeggen dat er niet met andere talen gewerkt wordt. De arbeidsvoorwaarden zijn denk ik ook niet slecht. (Maar het kan natuurlijk altijd beter ;-) )

Ik werk er al 10 jaar en heb geen reden om weg te gaan. Je werkt veel in projecten waarbij de samenstelling aan collega's wisselt. (Hoewel ik nu alweer 5 jaar voor dezelfde klant werk)

Part-time werken wordt niet erg moeilijk over gedaan mits je niet van 40 naar 8 uur gaat.

En wat EDS graag ziet in haar werknemers? Ik denk dat EDS daar niet echt veel verschilt van andere ICT bedrijven. Zelfstandigheid in assertiviteit zijn wel bruikbare eigenschappen. Je kunt bij EDS veel kanten uit maar je moet er soms wel zelf actie voor ondernemen. Maar ik denk dat dat ook niet echt typerend is.

[ Voor 6% gewijzigd door Not_Disclosed op 30-10-2006 13:31 ]

A life lived in fear is a life half lived

• comprobot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-11 18:25
Not_Disclosed schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 13:29:
Ik werk bij EDS. EDS kent niet echt ontwikkeldivisies op Nederlands niveau. Deze liggen meer op Europees en Wereldwijd niveau. Maar ook in Nederland word genoeg ontwikkelwerk gedaan. EDS heeft een ontwikkelstrategie die uitgaat van 3 pijlers: .NET, Java en IBM/mid-, mainframe. Dit wil niet zeggen dat er niet met andere talen gewerkt wordt. De arbeidsvoorwaarden zijn denk ik ook niet slecht. (Maar het kan natuurlijk altijd beter ;-) )

Ik werk er al 10 jaar en heb geen reden om weg te gaan. Je werkt veel in projecten waarbij de samenstelling aan collega's wisselt. (Hoewel ik nu alweer 5 jaar voor dezelfde klant werk)

Part-time werken wordt niet erg moeilijk over gedaan mits je niet van 40 naar 8 uur gaat.

En wat EDS graag ziet in haar werknemers? Ik denk dat EDS daar niet echt veel verschilt van andere ICT bedrijven. Zelfstandigheid in assertiviteit zijn wel bruikbare eigenschappen. Je kunt bij EDS veel kanten uit maar je moet er soms wel zelf actie voor ondernemen. Maar ik denk dat dat ook niet echt typerend is.
Bedankt voor tip! . Word je collega van me ? :) Per 1 december ben ik bij EDS .. (ik heb wel bewust dat ik 32 uren per week kunnen werken.... :X

www.tiedragon.nl