Vanmiddag ben ik eens lekker met de camera op stap geweest om naar de afscheidswedstrijd van een van de beste wielrenners van Nederland te kijken namelijk Tristan Hofman. Een leuk schouwspel met veel verschillende koersen. Een kleine selectie uit de door mij gemaakte foto's wil ik graag hier neerzetten om eens wat kritieken over mijn fotografische kunsten te ontvangen.
Nr 1.

De winnaar van de Amateurs-A koers. Komt bij mij uit de ploeg
Nr 2.

Misschien fotografisch niet de beste foto maar toch zeker de moeite van het posten waar imho. Daar wil je inderdaad wel even voor rijden.
Nr 3.

De tandwielen achter, verschrikkelijk klein dus er kan hard gereden worden vandaag
Het zijn de tandwielen van Bobbie Traksel overigens (voor de insiders).
Nr 4.

Servais Knaven kijkt naar de derny-wedstrijd voor oud professionals en geniet zichtbaar.
Nr 5.

Tristan Hofman in een splijtende demarrage
Nr 6.

De belangstelling is groot voor de koers.
Nr 7.

Erik Dekker vol in actie, de laatste wedstrijd van het seizoen voor hem.
Nr 8.

De laatste kilometers als prof voor Tristan Hofman
Als er behoefte aan is zal ik de grotere versies ook plaatsen. Wat vinden jullie van mijn eerste ervaringen met het schieten van snel bewegende beelden. Ik vond het zelf vrij lastig maar dat kwam ook omdat de renners slechts enkele meters van je langs rijden en je dus extreem goed moet mee-bewegen. Natuurlijk werkt mijn Kodak dx6490 ook niet mee.
Nr 1.

De winnaar van de Amateurs-A koers. Komt bij mij uit de ploeg
Nr 2.

Misschien fotografisch niet de beste foto maar toch zeker de moeite van het posten waar imho. Daar wil je inderdaad wel even voor rijden.
Nr 3.

De tandwielen achter, verschrikkelijk klein dus er kan hard gereden worden vandaag
Nr 4.

Servais Knaven kijkt naar de derny-wedstrijd voor oud professionals en geniet zichtbaar.
Nr 5.

Tristan Hofman in een splijtende demarrage
Nr 6.

De belangstelling is groot voor de koers.
Nr 7.

Erik Dekker vol in actie, de laatste wedstrijd van het seizoen voor hem.
Nr 8.

De laatste kilometers als prof voor Tristan Hofman
Als er behoefte aan is zal ik de grotere versies ook plaatsen. Wat vinden jullie van mijn eerste ervaringen met het schieten van snel bewegende beelden. Ik vond het zelf vrij lastig maar dat kwam ook omdat de renners slechts enkele meters van je langs rijden en je dus extreem goed moet mee-bewegen. Natuurlijk werkt mijn Kodak dx6490 ook niet mee.