Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[tpl]img van 600 in list/li is te valt buiten kader

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-11 19:27
[rml]Paul Nieuwkamp in "[ PC] Het Transport Tycoon Topic - Deel 2"[/rml]

Een image van 600 breed wordt niet verkleind als deze in een list staat.
Reproduceren:
[norml][list]
  [li]
    [img=600]...[/img]
  [/li]
[/list][/norml]

Ik heb het tpl gedoopt aangezien het resizen van images afaik het resultaat is van Crisps template-werk.
Zoeken op image, plaatje, img, list of li (in BUG) haalde niets uit. [rml][ BUG?] Klikveld plaatje in firefox groter dan plaatje zelf[/rml] kwam tussen de ruis door nog het dichtste bij, maar lijkt hier totaal niet op :P

Ik heb XP SP2. In IE 6.0 valt er aan de rechterkant een strook af, in Firefox 1.0.6 is die strook wel zichtbaar. In IE heb ik het zowel niet-ingelogd als wel-ingelogd (Tweakers/vintage), in FF heb ik het uitgelogd niet geprobeerd.

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:43

crisp

Devver

Pixelated

Hij valt binnen de maximum breedte (600px), maar door de list springt hij in - iets waar de resizer geen rekening mee houdt...

Geen halszaak lijkt me, zeker aangezien het in non-IE browsers nog zichtbaar is (en IE is gewoon te oud en bug-ridden om echt rekening mee te houden :P - hopelijk kan IE7 er wel goed mee omgaan).

[ Voor 45% gewijzigd door crisp op 17-10-2005 00:46 ]

Intentionally left blank

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-11 19:27
Je kunt hier geen severity-veldje invullen als submitter, maar op devtrack had ik er trivial of tweak ingevuld :P

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
In de beta van IE7 build 5112 valt een deel van het plaatje af, net als in IE6. Er zou binnenkort weer een nieuwe build komen :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:43

crisp

Devver

Pixelated

CSS2 improvements en fixes zitten pas in beta 2 van IE7, dus logischerwijs gaat het in de huidige beta builds van IE7 nog steeds fout ;)

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.