[rml]Paul Nieuwkamp in "[ PC] Het Transport Tycoon Topic - Deel 2"[/rml]
Een image van 600 breed wordt niet verkleind als deze in een list staat.
Reproduceren:
Ik heb het tpl gedoopt aangezien het resizen van images afaik het resultaat is van Crisps template-werk.
Zoeken op image, plaatje, img, list of li (in BUG) haalde niets uit. [rml][ BUG?] Klikveld plaatje in firefox groter dan plaatje zelf[/rml] kwam tussen de ruis door nog het dichtste bij, maar lijkt hier totaal niet op
Ik heb XP SP2. In IE 6.0 valt er aan de rechterkant een strook af, in Firefox 1.0.6 is die strook wel zichtbaar. In IE heb ik het zowel niet-ingelogd als wel-ingelogd (Tweakers/vintage), in FF heb ik het uitgelogd niet geprobeerd.
Een image van 600 breed wordt niet verkleind als deze in een list staat.
Reproduceren:
[norml][list]
[li]
[img=600]...[/img]
[/li]
[/list][/norml]Ik heb het tpl gedoopt aangezien het resizen van images afaik het resultaat is van Crisps template-werk.
Zoeken op image, plaatje, img, list of li (in BUG) haalde niets uit. [rml][ BUG?] Klikveld plaatje in firefox groter dan plaatje zelf[/rml] kwam tussen de ruis door nog het dichtste bij, maar lijkt hier totaal niet op
Ik heb XP SP2. In IE 6.0 valt er aan de rechterkant een strook af, in Firefox 1.0.6 is die strook wel zichtbaar. In IE heb ik het zowel niet-ingelogd als wel-ingelogd (Tweakers/vintage), in FF heb ik het uitgelogd niet geprobeerd.
"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock