18-12-2007 Zijn Dominique en Marleen geboren! - 21-06-2007 Zijn ik en mijn ventje een stel!
Mmm, eerste vraag hoe ben je er aan gekomen, aangezien het nog niet retail uit is! Heb je een upgrade gedaan vanaf Nero 6?
There is no place like ::1
Wat zijn de exacte problemen? Krijg je een specifieke foutmelding?
ik heb een upgrade gedaan.swampy schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 22:16:
Mmm, eerste vraag hoe ben je er aan gekomen, aangezien het nog niet retail uit is! Heb je een upgrade gedaan vanaf Nero 6?
maar daardoor is alles in de soep gelopen en echt nergens wilt hij meer normaal mee branden.
ik hoop niet dat het mijn brander is.
mjah.
ik kijk even of het onder Linux wilt werken.
maar bedankt voor de replay
18-12-2007 Zijn Dominique en Marleen geboren! - 21-06-2007 Zijn ik en mijn ventje een stel!
krijg geen foutmelding dat is het vaagste van alles.r0b schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 22:19:
Wat zijn de exacte problemen? Krijg je een specifieke foutmelding?
anders hak ik er naar kunnen googlen.
en de dvd's zijn gewoon onleesbaar.
heb in 6 dvd spelers proberen te lezen.
maar geen enkele dvd speler leest ze...
[ Voor 19% gewijzigd door carlino op 16-10-2005 22:21 ]
Denk dat er duidelijk een probleem in Nero 7 zit, he, hoop dat nero daar snel genoeg een update voor maakt. De-install nero eens en installeer Nero 6 weer eens, met natuurlijk all de updates daarvan!
There is no place like ::1
al gedaan.swampy schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 22:24:
Denk dat er duidelijk een probleem in Nero 7 zit, he, hoop dat nero daar snel genoeg een update voor maakt. De-install nero eens en installeer Nero 6 weer eens, met natuurlijk all de updates daarvan!
maar ik ben bang dat ie d00d verklaard is
hij wilt niet meer booten van die speler.
dus ik denk dat het morgen maar terug brengen is.
en een nieuwe halen word
het is nu eigenlijk de enigste optie die ik nu nog heb.
maar thanx voor de replays
Pagina: 1