Elke processor zal op 100% werken als je een spel speelt. Zelfs een quad opteron systeem zal met 4 cpu`s tegelijk op 100% lopen als het een spel zou moeten draaien (wat imo het meest loze is wat je kan doen met zo`n config, maar dat terzijde). Je CPU probeert gewoon zoveel mogelijk FPS te produceren. Het is niet zo dat je processor bij 100fps bijvoorbeeld 'denkt':
hmmz, 100fps, nou ik vind het wel mooi geweest, jongens, doe mij maar een bakkie leut en zoek het maar uit
Nope, hij 'denkt' gewoon:
100fps, en ik loop nog maar op ~83%?? Moeha, dan ga ik lekker op 100% lopen en produceer ik lekker 130fps
Wat jij bedoelt is waarschijnlijk dat je VENTILATOR/FAN ''Hard" moet werken. Dit komt doordat OF de koeler gewoon vol met stof en andere jeit zit en daarom een slechter koelvermogen heeft, of omdat er op de achtergrond een leuk virusje ofzo staat te lopen...
staat te lopen 
... wat je CPU meer belast.
Dat je hierdoor uit je online spel wordt getrapt lijkt me heel stug, maar geef eens wat meer info, dat vinden wij hier op GoT namelijk wel fijn, onze glazen bollen....tsja dat zijn ook maar glazen bollen
[
Voor 3% gewijzigd door
-ErikE- op 16-10-2005 18:03
]