asus notebook

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• necessaryevil
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-10 16:58
Hi folks,

Nadat ik van het idee gestapt ben om een acer aspire 3023 notebook te kopen ga ik bij laptops4u een asus notebook kopen, een Asus A6Vc

Men zegt dat er een geforce 9200 256/512 mb turbocaching videokaart in zit. Betekend dit dat de videokaart 256 mb eigen geheugen heeft, en ook nog 256 van het werkgeheugen KAN gebruiken? Of betekend dit dat 'ie minstens 256 mb geheugen totaal heeft en maximaal 512 mb kan gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, als ik het goed heb gebruikt hij 256MB van de 512MB werkgeheugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• necessaryevil
Oh, dat vind ik wel erg veel. Dan is gelijk de helft van je werkgeheugen weg.

Heeft dat videoding helemaal geen eigen videogeheugen of kan je het aantal mb's echt niet wat verminderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thealterego1
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-10 14:02

thealterego1

iedereen gelukkig nieuwjaar

Wat ik begrepen heb, heeft deze kaart 64 mb eigen geheugen en kan tot 256 mb sharen bij een werkgeheugen van 512 mb. Bij 1024 mb werkgeheugen kan er tot 512 mb geshared worden.

iemand iets leuks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• necessaryevil
Kheb de Asus A6K Q023H besteld.

Bij deze freet de videokaart (geforce 6200 128mb TC) wat minder van je werkgeheugen. Ook de sempron processor is goedkoop te upgraden in de toekomst 8)

Ik game niet zoveel meer, daarom ging ik niet voor de duurdere uit de serie met de x700 videokaart. Ik race wel eens. Iemand al need for speed underground II gespeeld op dit apparaat? Ook met anti-aliasing? Dit moet toch goed kunnen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Kom kom, zoek een beetje rond, bel desnoods even met de shop. :) Op GoT willen we eigenlijk in je topicstart zien dat je wat zelfonderzoek hebt gedaan, en dat kan ik nou niet echt terugivnden hier. Het is prima als je graag een ervaringen-topic wil openen, maar neem dan wel even de richtlijnen hiervoor door. :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.