Toon posts:

layer positie foutje

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de volgende website gemaakt voor iemand:
http://www.sukusafari.nl.nu
In IE ziet de site er goed uit, maar in Firefox (en die is beter ;) ) zit er tussen de navigatiebalk en de main layer een ruimte terwijl dit op elkaar moet aansluiten. Iemand een id wat ik hier fout gedaan heb ?

Verwijderd

ik zie een horizontale scrollbar in IE ?

• Borizz
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-01 15:55
Dit heeft de maken met de (top)margin van de p elementen in je pagina. Om het op te lossen kun je het volgende in je stylesheet zetten:

Cascading Stylesheet:
1
p { margin: 0; }

If I can't fix it, it ain't broken.

Verwijderd

Topicstarter
Ja het is nu goed. Bedankt ! _/-\o_

• XangadiX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-03 10:55

XangadiX

trepanatie is zóó kinderachtig

Mooi dat het opgelost is; in het vervolg kun je dit soort dingen ook zelf zoeken, niks persoonlijks maar ik het idee dat je hier zelf ook op had kunnen komen, de oplossing lag namelijk erg voor de hand.

Voor je dit soort topics post ga altijd even na, staan al mijn floats en divs op de goede plek? staan de floats en de inherit floats goed? staan al mijn elementen op de goede margin, padding, width, height etc. Dan had je hier niks hoeven posten.

Je openingspost leest nu een beetje van "ik heb een probleem, hier, lossen jullie het even op?" Ik heb hem open gelaten omdat ik eerst wilde dat het opgelost werd, en omdat er nog niet zovaak iets gezegd is van dit soort topics, maar in het vervolg ga ik dit soort topics dichtknallen scherp in de gaten houden O-) .

Nogmaals, niets tegen jouw, of je post natuurlijk, maar deze week heb ik al 5 van dit soort topics voorbij zien komen, misschien moesten we eens "het grote IE/ Fireworks rendert mijn site anders topic" openen ;)

Stoer; Marduq

Dit topic is gesloten.