[Website CMS] Waar kan ik een 'perso systeem' vinden?

Pagina: 1
Acties:

• XoReP
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:59
Ik wil een systeem als http://www.scooter-freaks.nl/persoscoots/ hebben op mijn eigen site (maar dan voor mini 4takters ). Ik ben niet echt bepaald een ster in scripten e.d en is me ook teveel werk om te leren (heb de tijd er niet voor, kzit met stage en werk). Daarom zoek ik dus een soort van kant en klaar systeem.

Het liefst iets voor dingen zoals Mambo (CMS).

Ik hoop dat ik hier hem goed post aangezien het een beetje een raar geval is ;)

[ Voor 3% gewijzigd door XoReP op 17-10-2005 02:21 ]

• party42
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-08 10:50
je geeft het antwoord zelf eigenlijk al... Mambo... Heb je overigens al gezocht op Google / GOT zelf? Deze vraag komt nog wel 'es voorbij namelijk.

daarnaast: Software Algemeen: Beleid

[ Voor 28% gewijzigd door party42 op 16-10-2005 14:29 ]

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

• XoReP
Ik had wel eentje gevonden voor mambo eerst maar die had zeer weinig opties. Ik zal ff zoeke hoe die heete.

Probleem is ook dat ik hier niet makkelijk naar kan zoeken omdat ik niet echt de naam weet waar ik naar moeten zoeken. Perso systeem en dat soort dingen vind je niet echt de juiste dingen mee.

Het is vooral bedoeld om de technische kant te registreren en foto's daarvan enzo.

[ Voor 57% gewijzigd door XoReP op 16-10-2005 14:40 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Ik zie een link maar zie er nu niets staan dat zo interessant lijkt. Wat is een 'perso systeem' :?

En heb je nu al een CMS (moet het integreren in Mambo?) of niet?

Er zijn zat CMS'en in de wereld, daar een vraag voor stellen lijkt me zwaar overbodig. Dus wat zoek je precies? Als je simpelweg aangepaste gebruikersprofielen wilt maken zou ik bijna durven zeggen dat bijna elke dat kan. Natuurlijk is het niet klik&klaar maar als dat perse moet is kan je altijd nog de beheerders aanschrijven van die scootersite of zoals gezegd iemand inhuren.

offtopic:
Geen tijd / zin hebben om zelf iets te doen is trouwens op GoT geen excuus te noemen. Dan kan je altijd nog iemand inhuren om het voor je te doen als het perse moet gebeuren ;)
En als je al opties had geprobeerd maar niet goed genoeg bevonden: noem die dan ook even op. Hoeven de mensen die jou willen helpen daar ook niet over na te gaan denken en dan weten we meer over wat je nu bedoelt.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• XoReP
F_J_K schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 16:24:
Ik zie een link maar zie er nu niets staan dat zo interessant lijkt. Wat is een 'perso systeem' :?

En heb je nu al een CMS (moet het integreren in Mambo?) of niet?

Er zijn zat CMS'en in de wereld, daar een vraag voor stellen lijkt me zwaar overbodig. Dus wat zoek je precies? Als je simpelweg aangepaste gebruikersprofielen wilt maken zou ik bijna durven zeggen dat bijna elke dat kan. Natuurlijk is het niet klik&klaar maar als dat perse moet is kan je altijd nog de beheerders aanschrijven van die scootersite of zoals gezegd iemand inhuren.

offtopic:
Geen tijd / zin hebben om zelf iets te doen is trouwens op GoT geen excuus te noemen. Dan kan je altijd nog iemand inhuren om het voor je te doen als het perse moet gebeuren ;)
En als je al opties had geprobeerd maar niet goed genoeg bevonden: noem die dan ook even op. Hoeven de mensen die jou willen helpen daar ook niet over na te gaan denken en dan weten we meer over wat je nu bedoelt.
Dat is een systeem waar je een profiel in kan aanmaken en bijvoorbeeld een scooter toevoegen aan je profiel met daarbij wat voor onderdelen je er onder heb liggen en ook een foto's die je kunt uploaden.

Wat ik al geprobeerd heb is Community Builder maar is mij niet goed bevallen doordat er niet zo'n zoek funktie is als op bijvoorbeeld die link die ik hierboven vermelde (dus ook zoeke naar onderdelen appart) en ook kun je niet nog een extra brommer bijvoorbeeld toevoegen aan je account.

• YopY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-08 13:40
Een heel handige site voor het zoeken naar CMS-en die aan jouw criteria voldoen is http://www.opensourcecms.com , deze heeft demonstraties van een grote hoeveelheid gratis CMSen die elke 2 uur gereset worden. Verder heeft het forums waar je je probleem kunt neerzetten en om advies vragen, vaak krijg je dan wel een goed antwoord met een suggestie voor het CMS dat je kunt proberen.

Ik zou zeggen kijk daar eens rond :).

• bolke
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-06 11:47

bolke

Klikt nu met een Canon R

Ter informatie:

Mambo is "gestopt". De ontwikkelaars zijn uit het project gestapt en zijn verder gegaan met Joomla.
Versie 1.0 is al uitgebracht.

http://www.hroling.nl

• XoReP
@ YopY: Ja die site heb ik inderdaad gekeken en heb ook bijna alle systemen uitgetest die in die lijst staan maar vaak is wat ik wil niet standaard en zal ik dus een plugin moeten zoeken.

Maar voor welke CMS is er dus een plugin te vinden en welke plug in is dit?

@bolke: Ik had gehoord dat Joomla een verbeterde mambo was dus had die al geinstalleerd en nu draaien ;)
Pagina: 1