Als ik iets groots probeer te installeren op mn hdd's krijg ik fout meldingen.
grote dingen zoals Norton System Works, steam_cs, F.E.A.R., Rome: Total War enz.
er staat bij allemaal ongeveer de zelfde fout melding, of het installatie bestand is corrupt of de opslag media werkt niet goed. het lijkt me sterk dat alle installatie bestanden opeens corrupt worden, dus ging ik mijn HDD's testen met Burn In Test.
dit kreeg ik als foutmelding:

nou kan het zijn dat de HDD's gewoon kapot zijn, maar het lijkt me sterk dat en mijn 40 Gig IDE HDD en 200Gig SATA HDD tegelijk kapot gaan, dus d8 ik miss heb ik iets fouts gedaan/geinstalleerd, ik d8 ik formatteer en herinstalleer Windows, na 4x proberen had ik eindelijk windows geinstalleerd,
geen verschil.
ik heb mn bios op default settings gezet, geen verschil.
bios geflasht, met nieuwste update's geen verschil.
nieuwste drivers van mobo geinstalleerd ook geen verschil.
Ik weet niet wat ik nog kan proberen, anders dan een nieuwe HDD kopen ofzo
kan iemand me helpen?
40Gb IDE HDD is van Western Digital
200Gb SATA HDD is van Maxtor
grote dingen zoals Norton System Works, steam_cs, F.E.A.R., Rome: Total War enz.
er staat bij allemaal ongeveer de zelfde fout melding, of het installatie bestand is corrupt of de opslag media werkt niet goed. het lijkt me sterk dat alle installatie bestanden opeens corrupt worden, dus ging ik mijn HDD's testen met Burn In Test.
dit kreeg ik als foutmelding:
nou kan het zijn dat de HDD's gewoon kapot zijn, maar het lijkt me sterk dat en mijn 40 Gig IDE HDD en 200Gig SATA HDD tegelijk kapot gaan, dus d8 ik miss heb ik iets fouts gedaan/geinstalleerd, ik d8 ik formatteer en herinstalleer Windows, na 4x proberen had ik eindelijk windows geinstalleerd,
geen verschil.
ik heb mn bios op default settings gezet, geen verschil.
bios geflasht, met nieuwste update's geen verschil.
nieuwste drivers van mobo geinstalleerd ook geen verschil.
Ik weet niet wat ik nog kan proberen, anders dan een nieuwe HDD kopen ofzo
40Gb IDE HDD is van Western Digital
200Gb SATA HDD is van Maxtor
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2005 13:57 ]