Hallo mensen,
Ik zit al een week met een probleem.
Namelijk dat mijn applicaties langzaam opstarten.
Ik bedoel de programma's naast de klok in de taakbalk.
Het probleem is dat als ik in m'n gebruikersnaam kom het nogal lang duurt voordat de 2 icoontjes tevoorschijn zouden moeten komen.
De icoontjes (Kaspersky en Sygate) starte normaal gelijk op.
Maar als ik voorbij het inlogscherm ben gekomen krijg ik na 15 sec. ongeveer het Kaspersky icoontje pas te zien en na die 15 sec. nog een keer 1 minuut later pas Sygate.
Het lijkt wel of de processen langzaam opgestart worden.
Ik heb echt alles al geprobeert.
Ten eerste overal op het net gezocht en veel mogelijkheden geprobeert, het is er wel sneller op geworden alleen ben ik nog niet tevreden.
Maar wat ik bijvoorbeeld allemaal heb gedaan is.
- Alle spyware eraf (Hitman Pro)
- Virusvrij
- Defrag gedaan
- Prefretch map leeg
- schijfopruiming
- systeemherstel uit en weer aangezet natuurlijk
- ccleaner gebruikt
- Regsupreme
- Regcleaner
Volgens mij was het dat zo'n beetje.
Ik hoop echt dat iemand nog een bepaalde oplossing voor mij heeft daar zou ik heel blij mee zijn.
Ik heb trouwens ook bootvis gedownload alleen kwam er ff niet uit wat ik moest doen met het programma.
Alvast bedankt!
Ik zit al een week met een probleem.
Namelijk dat mijn applicaties langzaam opstarten.
Ik bedoel de programma's naast de klok in de taakbalk.
Het probleem is dat als ik in m'n gebruikersnaam kom het nogal lang duurt voordat de 2 icoontjes tevoorschijn zouden moeten komen.
De icoontjes (Kaspersky en Sygate) starte normaal gelijk op.
Maar als ik voorbij het inlogscherm ben gekomen krijg ik na 15 sec. ongeveer het Kaspersky icoontje pas te zien en na die 15 sec. nog een keer 1 minuut later pas Sygate.
Het lijkt wel of de processen langzaam opgestart worden.
Ik heb echt alles al geprobeert.
Ten eerste overal op het net gezocht en veel mogelijkheden geprobeert, het is er wel sneller op geworden alleen ben ik nog niet tevreden.
Maar wat ik bijvoorbeeld allemaal heb gedaan is.
- Alle spyware eraf (Hitman Pro)
- Virusvrij
- Defrag gedaan
- Prefretch map leeg
- schijfopruiming
- systeemherstel uit en weer aangezet natuurlijk
- ccleaner gebruikt
- Regsupreme
- Regcleaner
Volgens mij was het dat zo'n beetje.
Ik hoop echt dat iemand nog een bepaalde oplossing voor mij heeft daar zou ik heel blij mee zijn.
Ik heb trouwens ook bootvis gedownload alleen kwam er ff niet uit wat ik moest doen met het programma.
Alvast bedankt!