Ik heb een Windows 2003 server met een FileZilla Server. De server zit rechtstreeks op het internet, dus niet achter een router ofzo. Ik heb een surfsneladsl-abonnement. Het probleem is dat de ingebakken FTP-client van Internet Explorer geen verbinding kan maken met de ftp-server. Andere clients, zoals WSftp en de FileZilla Client kunnen wel verbinding maken.
De volgende foutmelding verschijnt als iemand probeert een verbinding te maken met de ingebouwde FTP-client van Internet Explorer:

[edit]
Ik heb zojuist even wat getest en het blijkt dat de clients die vanaf het lokale netwerk proberen te connecten wél een verbinding kunnen opzetten met de FTP client van Internet Explorer. Alleen vanaf buitenaf lukt het dus niet.
De volgende foutmelding verschijnt als iemand probeert een verbinding te maken met de ingebouwde FTP-client van Internet Explorer:

[edit]
Ik heb zojuist even wat getest en het blijkt dat de clients die vanaf het lokale netwerk proberen te connecten wél een verbinding kunnen opzetten met de FTP client van Internet Explorer. Alleen vanaf buitenaf lukt het dus niet.
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2005 13:09 ]