Toon posts:

flashfxp plugin maken

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, zou iemand van jullie een werkende flashfxp plugin kunnen maken... of iemand weet dat die al bestaat.. maar in ieder geval het moet een plugin zijn zodat als je in internet explorer bijvoorbeeld dit ziet staat:

ftp://guest:guest@61.26.324.234:1337/

Dat als ik er dan op klik dat ie hem niet in internet explorer opent maar in flashfxp. of een plugin dat als je met de rechtermuisknop erop klkt, dat je kan kiezen > Open in flashfxp

ik hoop dat dit kan lukken

grtz

• pistole
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:09

pistole

Frutter

kan je niet gewoon flashxp registreren als handler voor het ftp protocol (netzoals IE dat nu is voor http etc)?

edit
Kijk even in je registry onder HKEY_CLASSES_ROOT\ftp en gebruik google en GoT search voor wat je daarin zou kunnen veranderen...

[ Voor 40% gewijzigd door pistole op 16-10-2005 10:47 ]

Ik frut, dus ik epibreer

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Ik zou voordat je gaat posten eerst maar eens de FAQ's doorlezen. Als je dat had gedaan wist je dat dit soort requests niet mogen.
We zijn hier om je te helpen met problemen, bijvoorbeeld als je probeert een plugin te schrijven maar het niet helemaal lukt, niet om niet om dingen voor je te maken zonder dat je zelf moeite doet.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

• Speedener
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:11
IMHO had flashfxp ooit zoon plugin, ik heb het nooit werkend gezien. Maar je had de optie deze te installeren als je flash fxp installeerde. Ik heb er wel eens naar gekeken en toen las ik dat het alleen in IE werkte, voor mij toen geen optie. Maar jij hebt het over IE, dus voor jou wel een optie :)

• webfreakz.nl
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23-02 22:08

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

Open FlashFXP

Options->Prefenceres->Advanced(tabblad)->Internet Explorer (plugin)(staat rechtsonder)->Kies:

Enabled with Prompt: Weet u zeker dat u FlashFXP voor ftp://guest:guest@61.26.324.234:1337/ wilt openen?
Enabled no Promt: Opent FlashFXP naar ftp://guest:guest@61.26.324.234:1337/

klaar :)

"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!

Verwijderd

Topicstarter
thx man, het werkt :)

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

In het vervolg zelf even zoeken; GoT is geen helpdesk, nog een 'maak-dit-voor-mij' verzoekjes forum :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.