Toon posts:

Geen internet --> Hele 'ipconfig/all' door de war

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey mensen zou iemand mij kunnen helpen.. De ene keer heb ik wel internet en de andere keer weer niet.. Met geen internet bedoel ik dat ik wel maximale snelheid kan blijven downloaden maar geen sites kan openen.. Bij mozilla firefox geeft ie dan een time-out aan..

Ik heb bij cmd--> ipconfig/all gekeken en alles is helemaal door de war.. heel veel klopt er niet.. alleen weet niet hoe ik de instellingen moet terug zetten

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Je kan altijd /? erachter zetten voor help ;)
Maar probeer eens /release en /renew

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

• Black Piet
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Welkom bij GoT

Voor posten zijn wat regels:
Wat voor internetverbinding heb je?
Modem?
Firewall?
Router?
OS
Waar is modem eventueel geplaatst
ISP?

Kortom, graag wat meer info! :P

Mooooooeeeee......

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-02 09:22

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Zet je firewall eens uit? Komt nogal vaak voor dat die spontaan de DNS servers blokkeren.

ma ma ma ma ma macron one

Verwijderd

Topicstarter
Mensen in ieder geval hartstikke bedankt dat jullie de moeite nemen om me te helpen.. Ik heb een internet verbinding van tiscali er zat zo'n gratis telefonie actie bij.. ik haal met deze internetverbinding 4 mb/ps.. ik heb de zyxel 2602 hw modem.. dat is tevens mijn router.. en firewall heb ik niet eens op me pc gezet.. en die van de router heb ik uitgeschakeld dus daar kan het niet aanliggen.. ik had deze problemen normaal nooit.. pas sinds gister.. en wat mij opviel was dat ik gister azureus uitdeed.. mijn internetpagina's nog steeds niet geopend wilden worden.. maar nu ik azureus uitdoe.. dan opent ie die pagina's opeens wel..

Grote probleem is dat bij de ms-dos ipconfig/all actie dat er dan opeens allemaal rare tekens staan.. zoals bij dns-server.. daar word niks aangegeven alleen gekke letters en cijfertjes door mekaar heen.. terwijl normaal de ip van mijn gateway werd aangegeven..

Nog thnx he jongens voor jullie hulp :*)

Verwijderd

Topicstarter
Trouwens heren.. de ipcongi/renew wil het niet doen.. geeft aan dat de kabels niet aangesloten ofzo zijn.. terwijl ik draadloos internet heb.. :X :? :?

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-02 18:37

job

Je zegt dat de output van ipconfig /all door de war staat?
Wat staat er dan allemaal?? Zou je de output kunnen copy pasten?

Verwijderd

Topicstarter
Dat heb ik geprobeerd heb er een printscreen van gemaakt.. alleen ik kan hier geen afbeeldingen toevoegen.. moet iets met een url..

Verwijderd

Topicstarter
enkele kenmerken die worden aangegeven bij ipconfig/all die opmerkelijk zijn

Bij ip adres staat er fe80::5445::5245::444f%7
Netbios over TCPIP : uitgeschakeld
DNS achtervoegsel: (STAAT ER NIKS!)
DNS Servers : fec0:0:0:ffff::1%1

• zwippie
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

zwippie

Electrons at work

Gokje: Heb je toevallig ergens IPv6 aangezet? Zo ja, uitzetten. Je modem/router kan hier waarschijnlijk niet mee overweg.

How much can you compute with the "ultimate laptop" with 1 kg of mass and 1 liter of volume? Answer: not more than 10^51 operations per second on not more than 10^32 bits.

Verwijderd

Topicstarter
Neeh man heb ik niet.. ik weet niet eens wat het is..:S:S

• JorisPenders
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-02 19:54

JorisPenders

Designer & Coder

Verwijderd schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 13:04:
geeft aan dat de kabels niet aangesloten ofzo zijn.. terwijl ik draadloos internet heb.. :X :? :?
Klopt dan toch
Draadloos != draad :9

Probeer je hele netwerkinstellingen eens te resetten en een spyware/virusscan over je pc heen te gooien

SystemSpecs -- WebArea - Your Online Home -- Webdesign

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Verwijderd schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 13:15:
Neeh man heb ik niet.. ik weet niet eens wat het is..:S:S
Probeer toch eens: ipv6 uninstall

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Verwijderd

Topicstarter
ipv6 is niet aanwezig op mijn pc dus ik kan hem ook niet uninstallen :S:S..

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Verwijderd schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 13:19:
Misschien kun je dan TCP/IP een keer verwijderen en weer opnieuw installeren of je draadloze netwerkkaart.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Verwijderd

Gebruik je vaste IP adressen? DHCP?
Wat is er ingevuld bij je DNS (DHCP of NIC)

Doe eens een ipconfig /all >c:ipconfig.txt en Copy/paste het even hier.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2005 13:36 ]

• mvdejong
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-11-2024

mvdejong

When does the hurting stop ?

Verwijderd schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 13:19:
Dat kan jij wel zeggen, maar je ipconfig/all zegt wat anders.
Wie denk je dat wij techneuten geloven ;-)
De adressen voor je systeem en voor de DNS-server zijn keurige IPv6 adressen.

Je kunt er makkelijk over Googlen, maar even kort :
De gebruikelijke IP-adressen zijn maar 4 bytes lang, dus in theorie kun je daar 4 miljard computers mee een adres geven. In de praktijk is nog niet de helft daarvan echt inzetbaar. Er werd dus voorzien dat op korte termijn (ergens tussen 2005 en 2020, afhankelijk van de bron) er niet meer voldoende adressen zouden zijn, zeker als elke koelkast, oven, TV, enz. ook een adres zou krijgen. Nou valt dat door firewalls en NAT wel mee, waarbij hele bedrijven achter een enkel IP-adres kunnen zitten, maar toch.
IPv6 is een nieuw adresserings-systeem waarbij duizenden IP-adressen per vierkante meter aardoppervlak beschikbaar zijn. Daarnaast zit deze nieuwe standaard vol met mogelijkheden om bijv. beter roaming clients te ondersteunen (computers die zonder van IP-adres te wisselen over de hele aardbol zouden kunnen rondzwerven).

The number of things that Arthur couldn't believe he was seeing was fairly large

Verwijderd

Topicstarter
Volgens mij doet ie nu weer normaal bij ipconfig/all staat alles weer zoals het moest.. wat ik heb gedaan is ik heb tcpip 6 ofzo gezet bij netwerkverbindingen en erna weer weggehaald.. nu staat alles weer zoals het hoort.. hopen dat het zo blijft..

Hartstikke bedankt in ieder geval heren voor jullie moeite.. Serieus thnX

Verwijderd

Topicstarter
Whahahah.. ik had het nooit moeten zeggen.. ik heb nog steeds dezelfde probleem.. kut ding :S:S

• Vinnienerd
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:03
De ZyXEL 2602 modems die Tiscali levert kunnen slechts 1024 verbindingen tegelijkertijd per cliënt aan (met de laatste firmware).
Bittorrent clients zetten er heel veel open. Je zou dus de problemen kunnen verhelpen door in Azureus de max. connections op bv. 1000 te zetten.

Verwijderd

Topicstarter
Vinnienerd.. Jij bent de beste ouwe.. Serieus bedankt gek.. Mijn internet doet het eindelijk.. Ik had al zo'n vermoeden want mijn internet deed alleen zo tijdens azureus.. Maar nu is het verholpen.. Bedankt man..!!

• Vinnienerd
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:03
[onzin] :X

[ Voor 97% gewijzigd door Vinnienerd op 21-10-2005 18:15 ]

Pagina: 1