Vray wil niet werken in DSMax 7

Pagina: 1
Acties:
  • 119 views sinds 30-01-2008

• _eXistenZ_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 25-04 22:41
Ik ben sindskort ook gegrepen door het modelers wereldje, en nu wil ik ook Vray installeren in mijn bestaande 3DSMax 7.
Echter als ik Vray installeer, en ik start 3DSMax, kan ik zodra ik op F10 druk enkel de standaard renderer kiezen. Wie weet hoe dit komt?
Ik probeer overigens VRay 1.46.12 te installeren.

We gaan er voor het gemak even van uit dat ik alles legaal heb (wat eigenlijk ook gewoon zo is :), studentenkorting _/-\o_ )

[ Voor 4% gewijzigd door _eXistenZ_ op 15-10-2005 23:57 ]

There is no replacement for displacement!

• Guillome
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Guillome

test

Als je het legaal hebt, hoef je dus ook niet de "VRLServer MFC Application" te starten?
Je moet wel bij Asign Renderer VRay aanzetten he? Als hij er niet bij staat is hij niet goed geinstalleerd. Hier werkt hij prima, max 7 en VRay 1.46nogwat

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Gigabyte Gaming OC 16G 5080 RTX, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

• _eXistenZ_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 25-04 22:41
De evil illegale manier is idd met een licentie server maar dat komt op hetzelfde neer imo.
Dit is niet op mij van toepassing ;)
Waar kan ik de Assign Renderer knop vinden?
Ik ben noggal noob op het 3DSMax gebied.
Ben overigens al een poosje aan het stoeien, het is niet zo dat ik alles wil vragen en zelf niks wil doen.

[ Voor 7% gewijzigd door _eXistenZ_ op 16-10-2005 00:11 ]

There is no replacement for displacement!

Verwijderd

Je bent noob met 3d max, maar je koopt wel meteen Vray? :?

Heb zelf geen Vray maar gebruik mental ray die zet je ook aan onder de assign render tab in het render menu lijkt me dat VRay zelfde werkt.

Je zei dat je alleen de standaard render kon kiezen maar je zou toch ook al de keuze uit mental ray moeten hebben want ide zit standaard bij max 7

[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2005 00:36 ]

Verwijderd

dit ruikt naar een slotje imho
als je alles legaal hebt waarom voel je je dan genoodzaakt om dit te vermelden
"We gaan er voor het gemak even van uit dat ik alles legaal heb"

anyway heb je alles legaal
dan zit er ook een mooie manual bij die verteld je precies wat je moet doen

• XangadiX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-03 10:55

XangadiX

trepanatie is zóó kinderachtig

mja, dat staat in je handleiding en anders kun je de helpdesk toch even bellen? Je hebt immers voor het gemak alles legaal, toch? O-)

[ Voor 17% gewijzigd door XangadiX op 16-10-2005 05:47 ]

Stoer; Marduq

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.