Firefox en flashplayer 8 werken niet

Pagina: 1
Acties:

• Tom_G
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-08 13:46
Ik heb maar pas ontdekt dat ik in Firefox geen flash animaties meer kan bekijken.

Dit probleem lijkt mij -voor zover ik weet- opgetreden te zijn sinds ik de nieuwe Studio 8 suite van Macromedia heb geïnstalleerd.

In internet explorer werkt de flash player wel perfect, dit is versie 8.

Firefox is de recentste versie, ook heb ik de flash player al los geïnstalleerd vanaf hier, maar het werkt nog totaal niet.

Iemand idee?

• _eXistenZ_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-08 07:25
Hier zijn ook problemen met Flash 8 in FF, bij mij komt het als ik Adblock aan heb staan. Staat ie uit is er geen probleem. Prolly een bugje in Adblock.

There is no replacement for displacement!

• Tom_G
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-08 13:46
Ik heb ook Adblock en ja inderdaad als ik die uitzet werkt het ook. :) Bedankt.

• Risce
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18-07 21:32
Inderdaad, deze oplossing werkt (snelkoppeling naar adblock is ctrl+shft+P) maar ik zou het liever gewoon automatisch zien. Heeft er misschien iemand een adblock versie die wel werkt of een wat minder rigoreuse oplossing?

Theorie: Ja. Praktijk...uh. Nee.

• Unverter
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 28-03 14:01

Unverter

Rediscover the web!

Wat ik gelezen heb heeft het te maken van het tabblad dat op een flash-fimlpje getoond kan worden. Als je in de Adblock die optie uitzet moet je gewoon Firefox met Flash 8 en Adblock kunnen gebruiken.

Verder weet ik niet welke versie van AdBlock jullie gebruiken, maar Adblock Plus is inmiddels veel verder ontwikkelt en het is aan te raden dat te gebruiken ipv de normale Adblock. Volgensmij lost dat ook dit probleem op, als ik het changelog van 0.5.10 bekijk.

• LegacyCode
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07:41

LegacyCode

De crack van de division

Als t lokale files zijn dan kan da door nieuw security model van flash komen.
Gaat naar de flash player settings manager, ge vindt da op volgende url: http://www.macromedia.com...p/settings_manager04.html
En zet daar juste settings goe. Ik heb zelf aantal mappen die lokaal staan toegevoegd aan trusted.
Die security settings moeten voor elke browser ingesteld worden. Vandaar kan IE mss wel en FF weer niet.

[ Voor 16% gewijzigd door LegacyCode op 27-11-2005 17:30 ]

legacycode.net

• Risce
@legacy code: het zat hem in de adblock. Bedankt voor je reply.

Ik heb Adblock Plus proberen aan de gang te krijgen, maar bij het downloaden ervan, krijg ik dus een xpi file en ik weet niet wat ik daar mee aan moet. Op mijn harde schijf zijn geen xpi files (heb wel adblock 0.5 d2). Wat moet ik hier mee doen?

Hier is trouwens een handige tutorial over het gebruik van 'reguliere expressies' in adblock, oftewel: het maken van filters in adblock plus, inclusief white-listen (het specifiek toestaan naast het blocken).

• Nvidiot
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-01 23:32

Nvidiot

notepad!

Niet op de download link klikken, maar de link er direct boven :)

What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)

• Risce
Dankjewel voor de hulp!

Pagina: 1