Toon posts:

[PHP] Cd brander frontend voor bijv linux console prog?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Voor bijvoorbeeld sane heb je een frontend in php, ik vroeg me af of er ook cd-brand software was met een frontend in php. In m'n linux bak hangt nog een hp 9300 dus vandaar.

• DeTeraarist
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:06

DeTeraarist

#Boots2Asses

iets met eigen inbreng en geen?
Probeer het eerst eens op een willekeurige zoekmachine. Als daar niets te vinden is zou je het hier nog kunnen proberen. En als hier niets te vinden, dan kun je het hier proberen te vragen. Maar alleen als er een goede topic start is en je aantoont dat je zelf wat aan je probleem wilt doen.

Wij(tweakers en in ieder geval ikzelf wel, en met mij nog meer) zijn niet probleemloos. Wij proberen die zelf op te lossen en hebben dus geen tijd voor mensen die zelf geen donder doen... dus vandaar...

Maar goed een stap in de goeie richting: www.hotscripts.com
Of probeer het zelf in elkaar te zetten: www.php.net/exec
(kee, exec gaat denk niet helemaal werken, maar je kan er een extern programma mee starten.)

Soms, als ik heel stil ben, kan ik de zon horen schijnen

Verwijderd

Topicstarter
DeTeraarist schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 22:45:
iets met eigen inbreng en geen?
Probeer het eerst eens op een willekeurige zoekmachine. Als daar niets te vinden is zou je het hier nog kunnen proberen. En als hier niets te vinden, dan kun je het hier proberen te vragen. Maar alleen als er een goede topic start is en je aantoont dat je zelf wat aan je probleem wilt doen.
Op GOT kom ik alleen topics tegen waar het er om gaat om linux iso's weg te branden op een cd.
Wij(tweakers en in ieder geval ikzelf wel, en met mij nog meer) zijn niet probleemloos. Wij proberen die zelf op te lossen en hebben dus geen tijd voor mensen die zelf geen donder doen... dus vandaar...
:X
Maar goed een stap in de goeie richting: www.hotscripts.com
Of probeer het zelf in elkaar te zetten: www.php.net/exec
(kee, exec gaat denk niet helemaal werken, maar je kan er een extern programma mee starten.)
Helaas, ik heb al op google en freshmeat gezocht.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2005 22:57 . Reden: [/quote] tag vergeten ]

• DeTeraarist
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:06

DeTeraarist

#Boots2Asses

Goedzow, dan zei ik niks :x

Soms, als ik heel stil ben, kan ik de zon horen schijnen

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Opzich wel een interessante vraag. Ik denk niet dat je een kant-en-klaar pakket gaat vinden; kun je dit zelf niet maken? Het branden van een CD is immers niets meer dan wat commando's uitvoeren? :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate