2de Hands Cannon EOS 300D

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

• Heaget
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01-02 08:10
Oke iedereen die op de afgelopen meet was heeft het wel gemerkt. Ik heb nog geen cam.... En wat doe je dan als je op zo'n meet bent. Aan iedereen vragen wat nou een goeie cam is om mee te beginnen. Nou hoorde ik van een aantal dat de EOS 300D wel een fijne is om mee te starten. Maarrrrr, nieuw is hij te duur voor mij. Dus dan kom je bij 2de hands uit. Ik heb al op V&A gekeken en iemand geemaild maar hij reageerd niet. Dus nu wou ik hier ook de vraag maar stellen, heeft iemand een aan de Cannon EOS 300D gelijk of de echte EOS 300D camera die hij kwijt wil? Waarom vraag ik dit hier? Ik wil er zeker van zijn dat als ik wat koop het ook echt werkt. Als nu niemand iets heeft dan heb ik nog een 2de vraag. Waar moet ik op letten bij een 2de hands cam als ik die wil kopen? En zijn er in de winkel ook cams te krijgen die ongeveer hetzelfde kunnen als de EOS 300D maar geen 800€ kosten? Mijn budget zit rond de 400€.

Ik hoop dat jullie me willen helpen.

-Heaget

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06:15
GoT is niet voor dit soort advertenties, daar hebben we http://tweakers.net/aanbod voor. ;)

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• klomp
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-11-2025

klomp

Zooi...

voor 400 heb je alsnog geen 2e handse 300D of er moet al heel veel mis mee zijn.
voor 400 heb je óók geen camera die hetzelfde kan als de 300D, in ieder geval niet met de mogelijkheden van een (D)slr.

Dus geen interchangeable lenzen, vaak geen externe flitsgeweren etc etc.

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:06
klomp schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 21:35:
voor 400 heb je alsnog geen 2e handse 300D of er moet al heel veel mis mee zijn.
voor 400 heb je óók geen camera die hetzelfde kan als de 300D, in ieder geval niet met de mogelijkheden van een (D)slr.

Dus geen interchangeable lenzen, vaak geen externe flitsgeweren etc etc.
hmm, een D30 of een 10D misschien wel hoor

|>

• Heaget
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01-02 08:10
Sorry, ik heb dit topic een beetje overhaast gemaakt. Mijn oog is nu trouwens gevallen op een Nikon D50.

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:00

Zoefff

❤ 

Zoals XanderH ook al zegt, je kan een advertentie plaatsen op http://tweakers.net/aanbod, het is niet de bedoeling dat je hier een topic voor opent :)

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.