[PC] NFSU 2 probleem

Pagina: 1
Acties:

• Smokey!
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-12 12:03
Hallo,
Ik heb een probleem met NFSU2..namelijk als ik em opstart gaat het allemaal goed en ik kan ook gewoon racen totdat ik de graphics mooier wil maken...de game slaat dan vast :? ...ik wil toch graag met wat mooiere graphics spelen (vooral omdat ik net een nieuwe pc heb gekocht die toch echt veel beter kan)...dus...wie weet wat te doen?

• webfreakz.nl
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21-08 15:56

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

DirectX 9.0c heb je al anders kon je het spel niet installeren toch?

Nieuwste VIKA drivers al?

"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-12 20:56
Ik mis hier redelijk veel relevante informatie :)
Wat zijn je exacte system specs, welke drivers gebruik je, heb je het spel al ge-update, en wat heb je verder allemaal zelf al geprobeert?

• Smokey!
Sorry, maar naast wat ik hieronder heb staan heb ik een 400 watt voeding, een ASROCK 939DUAL-SATA2 moederbord (men videokaart is namelijk AGP), ik gebruik de geluidskaart die in hte moederbord zit en dat was het denk ik wel (als je meer moet weten zeg je het maar :P). En ik heb alles drivers, updates en patches geinstalleerd, dus ook voor NFSU2. Verder heb ik dit spel al wel gespeeld met mijn vorige systeem alleen dan zonder de 1.2 update (daar kan het dus aan liggen), maar ik speelde toen ook met een ander systeem (AMD xp 2500+ met een geforce4 TI4200 XP en 512 mb RAM, de rest weet ik nu ff niet zou ik misschien even op moeten zoeken) en toen deed het spel het dus wel normaal. Maar wat ik dus raar vind is dat ik wel met de graphics op default (level detail op het laagst en 640x480) kan spelen, maar als ik dus een andere resolutie in wil stellen of een hogere level detail dan loopt het spel vast. Ik hoop dat ik nu genoeg informatie heb gegeven.

• Smokey!
Niemand? :'(

• mokumouse
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-12 15:41

mokumouse

LOLstoel User

ik had een soortgelijk probleem met mijn computer + videokaart (ook een 6800). Ik las ergens op internet dat het met de field of depth optie te maken had (nvidia kaarten hebben er nog weleens last van). Wat je kan proberen ishet volgende: je resolutie aan te passen en daarna niet de setting proberen waarmee je kan kiezen tussen low medium en high detail , maar gewoon meteen custom settings te kiezen en hier aan en uitzetten wat je wilt. De field of depth (of depth of field ;) ) laat je uitstaan. Dit heeft voor mij gewerkt

[ Voor 5% gewijzigd door mokumouse op 17-10-2005 20:00 ]

Blaat...

• Smokey!
mokumouse schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 19:59:
ik had een soortgelijk probleem met mijn computer + videokaart (ook een 6800). Ik las ergens op internet dat het met de field of depth optie te maken had (nvidia kaarten hebben er nog weleens last van). Wat je kan proberen ishet volgende: je resolutie aan te passen en daarna niet de setting proberen waarmee je kan kiezen tussen low medium en high detail , maar gewoon meteen custom settings te kiezen en hier aan en uitzetten wat je wilt. De field of depth (of depth of field ;) ) laat je uitstaan. Dit heeft voor mij gewerkt
Gedaan maar helpt niet..het ligt echt aan de resolutiewijziging :(

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-12 20:56
Wat voor monitor heb je eigenlijk?

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 01-12 21:39

Polycom

Poes van goud

Verander de instellingen voordat je de game opstart?

• Smokey!
Crash schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 18:47:
Wat voor monitor heb je eigenlijk?
Een Hyundai ImageQuest Q15
PuDy schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 19:39:
Verander de instellingen voordat je de game opstart?
En hoe moet dat? :P
Pagina: 1