2 weken geleden heb ik op een PC Discount beurs een HP e-PC C10 gekocht met een kapot moederbord, na een snel telefoontje met HP hebben ze me de dag erna al een gratis nieuwe moederbord geleverd. Nou krijg ik met het nieuwe moederbord niet Windows XP geinstalleerd op het systeem, iedere keer blijft windows setup hangen bij "apparaten installeren". Hij hangt dan ook goed vast, geen Caps Lock respons, enige manier om hem dan uit te krijgen is de stekker eruit trekken.
Ik heb verschillende Windows XP versies geprobeert (Pro/Home met en zonder SP's). Ook heb ik alle randapparatuur uitgetrokken en alle on board apparaten uitgeschakeld, dit had geen effect. Windows 98 en Windows 2000 installeerden wel zonder problemen op het systeem. Het vreemde is, met het oude moederbord was Windows XP installeren geen probleem, alleen werkte het dan maar even.
Weet iemand waarom ik XP niet kan installeren?
Ik heb verschillende Windows XP versies geprobeert (Pro/Home met en zonder SP's). Ook heb ik alle randapparatuur uitgetrokken en alle on board apparaten uitgeschakeld, dit had geen effect. Windows 98 en Windows 2000 installeerden wel zonder problemen op het systeem. Het vreemde is, met het oude moederbord was Windows XP installeren geen probleem, alleen werkte het dan maar even.
Weet iemand waarom ik XP niet kan installeren?