[L17T] als Secundaire Monitor op Gforce 6800

Pagina: 1
Acties:

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-07 17:27

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Topicstarter
Hoi Tweady's

Ik wil m'n Hyundai L17T (tft) aansluiten op m'n xfx 6800 als sec. monitor.

Als ik de tft aanzet, krijg ik alleen wit beeld, in de bios flikkerd het scherm wel aan en uit (wat normaal is) maar beeld krijg ik dus niet, ook menu etc op de tft werkt niet, ook van input veranderen werkt niet, windows herkent wel een 2e monitor. kan er ook van alles instellen, maar hij ziet hem gewoon als een standaard P&P Monitor.

Spekkies;

XFX 6800, (2x DVI)
L17T TFT (VGA, en een tv tuner{ik heb vga - DVI adapter gebruikt op de videokaart})
Syncmaster 753df, (VGA - DVI adapter word gebruikt) deze werkt wel gewoon.

als ik ga naar apparaatbeheer, en dan kijk onder beeldschermadapters dan zie ik maar 1 adapter. dit moeten er geloof ik toch 2 zijn? kameraad van me heeft er wel 2 staan, en die heeft 2x VGA schermen, op 1 VGA en 1 DVI aansluiting (6800)

Enig idee hoe ik de secundair scherm aankrijg met beeld etc? of is de tft kapot? (Wat ik me niet kan voor stellen)

Professioneel Heftruck Syndroom

• NeFoRcE

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Topicstarter
niemand???

• H!GHGuY
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

H!GHGuY

Try and take over the world...

bij de meeste kaarten krijg je in de bios ook al beeld (mirror van het eerste scherm).

kijk eens of er bij een connector (zij het de VGA-connector van de monitor of de vga-dvi connector) pinnetjes ontbreken (dit is meestal omdat ze niet nodig zijn)

ASSUME makes an ASS out of U and ME

• NeFoRcE

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Topicstarter
HIGHGuY schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 11:26:
bij de meeste kaarten krijg je in de bios ook al beeld (mirror van het eerste scherm).

kijk eens of er bij een connector (zij het de VGA-connector van de monitor of de vga-dvi connector) pinnetjes ontbreken (dit is meestal omdat ze niet nodig zijn)
er is altijd wit beeld, ik probeer vanmiddag eerst even de 6800gt van m'n kameraad. en dan zien we verder, ik doe uitslag vanavond/vanmiddag

• n-i-x
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-05 20:35
probeer eens de twee monitoren andersom aan te sluiten, en probeer ook of het wel werkt als je de kabels omwisselt.

• NeFoRcE

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Topicstarter
ook geprobeerd, op die 6800gt, precies hetzelfde verhaal, werkt ook niet, dit is echt zo vreemd, het beeld blijft gewoon wit, en er zijn ook geen pinnetjes afgebroken...

*edit

De driver kon nu wel geinstalleerd worden, van de L17t, maar verder is nog niks mogelijk, en het beeld blijft wit

[ Voor 28% gewijzigd door NeFoRcE op 16-10-2005 13:43 ]

• n-i-x
Werkt het OSD(het menu) van de LT17 wel?

• NeFoRcE

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Topicstarter
XiN schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 15:59:
Werkt het OSD(het menu) van de LT17 wel?
nee ook niet... in het begin heel ff, maar daarna niet meer...

• n-i-x
Het enige wat je dan nog kan proberen is alleen de L17T aansluiten, als dat ook niet lukt dan is die L17T toch defect lijkt me...

[ Voor 1% gewijzigd door n-i-x op 17-10-2005 19:25 . Reden: typo. ]

• NeFoRcE

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Topicstarter
XiN schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 23:49:
Het enige wat je dan nog kan proberen is alleen de L17T aansluiten, als dat ook niet lukt dan is die L17T toch defet lijkt me...
is ook al geprobeerd... helaas, naja, we retourneren hem wel....

Pagina: 1