Toon posts:

[GTA: SA] Witte mensen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
he allemaal

ik heb een prob met Gta Sa want ik zie witte mensen IPV gewoon kleur zijn ze helemaal wit

Ik heb al op internet gezocht en kwam dit tegen :::: dit moet ik in de Config file zetten [AppDefaults\\gta_sa.exe\\d3dgl]
"PixelShaders" = "N"
"ForceMaxVertexBlendMatrices" = "2"

Maar nu de vraag Waar is die Config File of weet iemand anders een oplossing ,... Alvast bedankt ,. ..

Verwijderd

je weet dat in SA vooral veel afro-amerikanen rondlopen? :P

verder kon je dit beter in spielerij problemen posten ;)

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Ik denk dat het eerder wat met je videodriver temaken heeft als je de kleuren niet goed ziet. Anders zou ik eens kijken of DirectX wel goed zit. En dat configbestand, weet je daar de naam van? Er zijn er nogal veel :P

Verder had je dit topic beter in Spielerij - Problemen & Vragen kunnen openen :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
jawel het moet in een
/.transgaming/config ofzo zijn :) die afro amerikanen dat snap ik maar die zijn meestal niet wit :+

Verwijderd

Topicstarter
nou laatst heb ik een videodriver geinstalleerd toen deed alles t weer normaal maar gta sa niet
en ik heb t ook met Juiced daarbij zie ik door de auto's heen alleen sommige dingen zie ik ,..

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-12 20:56
Tikje naar SPV :)
lime: er is ook zoiets als het edit-knopje ;) Graag deze voortaan gebruiken. Zoek ook eens met onze search, er zijn zeker 6 andere topics over dit probleem.

[rml][ GTA: SA] Witte poppetjes[/rml]
[rml][ GTA: SA] Halve personen[/rml]
[rml][ GTA: SA] beeld niet om aan te zien[/rml]
[rml][ GTA: SA] Witte models, geen textures[/rml]
[rml][ GTA:SA] Mannetjes zien er vaag uit[/rml]
[rml][ GTA: SA] Witte poppetjes[/rml]

[ Voor 61% gewijzigd door Crash op 15-10-2005 20:39 ]

Pagina: 1