Iemand ervaring met google earth? Krijg hem niet aan de praat. Kom niet op de server. Komt dat soms weer door die kl*te firewall in de box??
iets meer info is wel gewenst ..
wat heb je al geprobeerd?
voldoe je aan deze eisen?
een topicstart van anderhalve regel is nou niet echt een uitnodiging voor ons om je te helpen
verder denk ik dat dit eerder onder SA valt, aangezien het gewoon om een programma gaat, en niet over internet of telefonie
edit:
welkom op got, lees het onderstaande even door (gaat over topic starts)
Algemene gedragsregels (Netiquette)
een topicstart van anderhalve regel is nou niet echt een uitnodiging voor ons om je te helpen
verder denk ik dat dit eerder onder SA valt, aangezien het gewoon om een programma gaat, en niet over internet of telefonie
edit:
welkom op got, lees het onderstaande even door (gaat over topic starts)
Algemene gedragsregels (Netiquette)
[ Voor 62% gewijzigd door BasieP op 15-10-2005 17:37 ]
This message was sent on 100% recyclable electrons.
Verwijderd
'een topicstart van anderhalve regel is nou niet echt een uitnodiging voor ons om je te helpen 'BasieP schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 17:23:
iets meer info is wel gewenst ..
gebeurd idd een beetje te vaak naar mijn idee
ts heeft totaal nog geen initiatief getoond 'hij doet het niet', daar kunnen we niets mee
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2005 17:32 ]
Zie de replies van BasieP en I_LOVEMATH, een topicstart als deze is nou niet wat we hier graag zien. Daarbij vind ik "Komt dat soms weer door die kl*te firewall in de box??" nou niet echt uitnodigend en vriendelijk overkomen
Lees Algemene gedragsregels (Netiquette) eens door en probeer eerst zelf je probleem op de lossen door de FAQ van Google Earth te raadplegen bijvoorbeeld. Lukt het dan nog niet, dan kun je in Software Algemeen terecht met een duidelijke topicstart.
Dit topic is gesloten.
![]()