Ik heb dus een Ipaq hw6500 en een bluetooth gps ontvanger geleend. Nou ben ik net een stukje motor gaan rijden, route gedownload van het internet. Ipaq in 1 zak van m`n leren pak, ontvanger in de andere zak. Na zo`n 2 km hoor ik niks meer in m`n oor, blijkt de Ipaq in het bluetooth browser scherm te staan. Dus daarin moet ik weer de bluetooth gps ontvanger aanklikken. Dit bleef maar gebeuren. Kennelijk kan bluetooth (iig met deze 2 apparaten) niet eens door een jas heen komen.
Mijn vraagen:
1: Kan je de Ipaq/tomtom5 zo zetten dat ie hem gewoon weer pakt ipv elke 5 minuten te lopen zeiken.
2: Wat is een goeie gps ontvanger, want dit ding deed het niet eens, als ik de gps en ipaq in 1 jaszak stop.
3: Tomtom heeft er kennelijk het handje van om het volume zelf aan te passen, aan rijwind ofzo. Kan dit ook worden voorkomen?
Mijn vraagen:
1: Kan je de Ipaq/tomtom5 zo zetten dat ie hem gewoon weer pakt ipv elke 5 minuten te lopen zeiken.
2: Wat is een goeie gps ontvanger, want dit ding deed het niet eens, als ik de gps en ipaq in 1 jaszak stop.
3: Tomtom heeft er kennelijk het handje van om het volume zelf aan te passen, aan rijwind ofzo. Kan dit ook worden voorkomen?