Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[PDA] Ipaq hw6500 raakt bluetooth gps ontvanger kwijt

Pagina: 1
Acties:

• Rempage0611
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-09 15:05

Rempage0611

9405 WP @ 2x SMA Sunny Boy

Topicstarter
Ik heb dus een Ipaq hw6500 en een bluetooth gps ontvanger geleend. Nou ben ik net een stukje motor gaan rijden, route gedownload van het internet. Ipaq in 1 zak van m`n leren pak, ontvanger in de andere zak. Na zo`n 2 km hoor ik niks meer in m`n oor, blijkt de Ipaq in het bluetooth browser scherm te staan. Dus daarin moet ik weer de bluetooth gps ontvanger aanklikken. Dit bleef maar gebeuren. Kennelijk kan bluetooth (iig met deze 2 apparaten) niet eens door een jas heen komen.

Mijn vraagen:
1: Kan je de Ipaq/tomtom5 zo zetten dat ie hem gewoon weer pakt ipv elke 5 minuten te lopen zeiken.

2: Wat is een goeie gps ontvanger, want dit ding deed het niet eens, als ik de gps en ipaq in 1 jaszak stop.

3: Tomtom heeft er kennelijk het handje van om het volume zelf aan te passen, aan rijwind ofzo. Kan dit ook worden voorkomen?

• Sabbi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:04

Sabbi

je denkt aan mij.

het bt-browser scherm kan je uitzetten door ergens in je reg btbrowserenabled = 0 te zetten, googelen op die key zal je wel duidelijke uitleg geven, ik weet niet of het ook voor jouw ipaq werkt...