I wanted to change the world but god wouldnt give me the source code
Verwijderd
Harde schijven kunnen door stroomuitval, en zelfs door handmatig resetten van het systeem, weldegelijk beschadigen en last hebben van dataverlies, hoewel dat wel een geval van pech hebben is. Maar het is zeker niet ondenkbaar.
Tja, als er schrijfbewerkingen worden uitgevoerd op het moment dat er geschreven wordt kun je data verliezen idd.
Wordt denk ik een enkeltje richting de FAQ "Hoe krijg ik verloren gegane data terug?"
Wordt denk ik een enkeltje richting de FAQ "Hoe krijg ik verloren gegane data terug?"
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
waarschijnlijk is alleen je partitie tabel naar de 'klote'.. Heb hetzelde probleem gehad met een 300 GB maxtor.
Run ff wat tooltjes ( partittion docter oid ps geen partition magic) en het is meestal wel te fixen.. Ff googlen naar 'restore partition table' of iets in die trant
Run ff wat tooltjes ( partittion docter oid ps geen partition magic) en het is meestal wel te fixen.. Ff googlen naar 'restore partition table' of iets in die trant
In de OM FAQ / Beleid staat precies wat je kan proberen om je data terug te krijgen.
GetDataBack of EasyRecovery.
If someone begins with uncertainty, experience will eventually lead to certainty. But what defines certainty?
Of je de volgende keer éérst o.a. de FAQ van het probleemgerelateerde GoT-subforum wil doornemen voor je een topic start. Of geef in ieder geval in de topicstart minimaal aan hóe en wát je allemaal wel niet hebt uitgezocht, uitgevonden, uitgeprobeerd danwel uitgesloten met behulp van de op het Internet beschikbare naslagwerken zoals Google, Search, FAQ's 
Zie ook de Algemene gedragsregels (Netiquette) waarop je ook al diverse malen eerder bent gewezen.
Zie ook de Algemene gedragsregels (Netiquette) waarop je ook al diverse malen eerder bent gewezen.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()